Matematiğe karşı olumlu tutum geliştirme faktörleri
dc.contributor.advisor | Özdemir, Muhamet Emin | |
dc.contributor.author | Akgün, Levent | |
dc.date.accessioned | 2020-12-03T13:47:10Z | |
dc.date.available | 2020-12-03T13:47:10Z | |
dc.date.submitted | 2002 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/51347 | |
dc.description.abstract | ÖZET Yüksek Lisans Tezi MATEMATİĞE KARŞI OLUMLU TUTUM GELİŞTİRME FAKTÖRLERİ Levent AKGÜN Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Matematik Eğitimi Bilim Dalı Danışman: Yrd. Doç. Dr. M. Emin ÖZDEMİR Günümüzde, matematik öğretiminde bir çok sorunla karşılaşılmaktadır. Bu sorunlardan biriside öğrencilerin matematiğe karşı geliştirdikleri olumsuz tutumlardır. Bu çalışma matematiğe karşı olumlu tutum geliştirme faktörlerinin neler olabileceğini belirlemek amacıyla yapılmıştır. Çalışmanın amacına uygun olarak matematik öğretmenlerine yönelik bir anket çalışması uygulanmış olup, bu anketin sonuçları SPSS programını kullanarak değerlendirilmiştir. 2002, 64 sayfa Anahtar kelimeler: Tutum, Olumlu Tutum, Matematiğe Karşı Tutum, Faktörler, Matematik Öğretmeni | |
dc.description.abstract | ABSTRACT Master Thesis THE FACTORS OF DEVELOPING POSITIVE ATTITUDES TOWARDS MATHEMATICS Levent AKGÜN Atatürk University Graduate School Of Natural and Applied Sciences Department of Mathematics Education Supervisor: Asst. Prof. Dr. M. Emin ÖZDEMİR Today, many problems have been faced in teaching mathematics. One of the problems is that students' developed negative attitudes towards mathematics. This study has been done in order to determine exactly what the factors of developing positive attitudes towards mathematics may be. A questionnaire has been applied to mathematics teachers and its results have been evaluated using SPSS program. 2002, 64 pages Keywords: Attitude, Positive Attitude, Attitude Towards Mathematics, Factors, Mathematics Teacher | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.subject | Matematik | tr_TR |
dc.subject | Mathematics | en_US |
dc.title | Matematiğe karşı olumlu tutum geliştirme faktörleri | |
dc.title.alternative | The Factors of developing positive attitudes towards mathematics | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Diğer | |
dc.subject.ytm | Mathematics education | |
dc.subject.ytm | Attitudes | |
dc.subject.ytm | Teachers | |
dc.identifier.yokid | 127502 | |
dc.publisher.institute | Fen Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 121472 | |
dc.description.pages | 64 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |