10. sınıf öğrencilerinin zeka alanları ile fizik, kimya, biyoloji ve matematik başarıları arasındaki ilişki
dc.contributor.advisor | Büyükkasap, Erdoğan | |
dc.contributor.author | Kabataş, Esra | |
dc.date.accessioned | 2020-12-03T13:39:50Z | |
dc.date.available | 2020-12-03T13:39:50Z | |
dc.date.submitted | 2006 | |
dc.date.issued | 2020-12-02 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/50890 | |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | 10. sınıf öğrencilerinin zeka alanları ile fizik, kimya, biyoloji ve matematik başarıları arasındaki ilişki | |
dc.title.alternative | The relationship between high students' intelligence fields and physics, chemistry, biology and math achievement | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2020-12-02 | |
dc.contributor.department | Fen Bilimleri Anabilim Dalı | |
dc.identifier.yokid | 154613 | |
dc.publisher.institute | Fen Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 181484 | |
dc.description.pages | 114 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |