Orta dereceli okul öğretmenlerinin öğretim sorunlarının önem derecelerine ilişkin algıları ve bu sorunları çözmek için başvurdukları yollar
dc.contributor.advisor | Açıkgöz, Kamile | |
dc.contributor.author | Aksu, Ali | |
dc.date.accessioned | 2020-12-30T08:59:02Z | |
dc.date.available | 2020-12-30T08:59:02Z | |
dc.date.submitted | 1989 | |
dc.date.issued | 2020-08-20 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/505709 | |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Orta dereceli okul öğretmenlerinin öğretim sorunlarının önem derecelerine ilişkin algıları ve bu sorunları çözmek için başvurdukları yollar | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2020-08-20 | |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı | |
dc.identifier.yokid | 10202233 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 403815 | |
dc.description.pages | 177 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |