Eğitilebilir çocuklar ilkokul 2. devre matematik ders programının öğrenci başarısı ve öğretmen tutumları üzerindeki etkisi
dc.contributor.advisor | Tandoğan, Mahmut | |
dc.contributor.author | Deniz, Sabahattin | |
dc.date.accessioned | 2020-12-30T08:56:50Z | |
dc.date.available | 2020-12-30T08:56:50Z | |
dc.date.submitted | 1996 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/505114 | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | en_US | |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Eğitilebilir çocuklar ilkokul 2. devre matematik ders programının öğrenci başarısı ve öğretmen tutumları üzerindeki etkisi | |
dc.type | doctoralThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Diğer | |
dc.subject.ytm | Children | |
dc.subject.ytm | Mathematics | |
dc.subject.ytm | Mentally retarded children | |
dc.subject.ytm | Teacher behavior | |
dc.subject.ytm | Special education | |
dc.subject.ytm | Student achievement | |
dc.subject.ytm | Handicapped children who need special education | |
dc.subject.ytm | Curriculum | |
dc.subject.ytm | Student achievement | |
dc.subject.ytm | Students | |
dc.identifier.yokid | 52998 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 52998 | |
dc.description.pages | 84 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |