Eğitilebilir çocuklar ilkokul II. devre matematik ders programının öğrenci başarısı ve öğretmen tutumları üzerindeki etkisi
dc.contributor.advisor | Tandoğan, Mahmut | |
dc.contributor.author | Deniz, Sebahattin | |
dc.date.accessioned | 2020-12-30T08:55:56Z | |
dc.date.available | 2020-12-30T08:55:56Z | |
dc.date.submitted | 1996 | |
dc.date.issued | 2020-09-22 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/504873 | |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Eğitilebilir çocuklar ilkokul II. devre matematik ders programının öğrenci başarısı ve öğretmen tutumları üzerindeki etkisi | |
dc.type | doctoralThesis | |
dc.date.updated | 2020-09-22 | |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı | |
dc.identifier.yokid | 10202421 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 404003 | |
dc.description.pages | 139 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |