Show simple item record

dc.contributor.advisorÇalışal, Nurder
dc.contributor.authorBal, Servet
dc.date.accessioned2020-12-30T08:38:26Z
dc.date.available2020-12-30T08:38:26Z
dc.date.submitted1983
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/501744
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectKulak Burun ve Boğaztr_TR
dc.subjectOtorhinolaryngology (Ear-Nose-Throat)en_US
dc.subjectÇocuk Sağlığı ve Hastalıklarıtr_TR
dc.subjectChild Health and Diseasesen_US
dc.titleİleri derecede işitme özürü olan 4-5 yaş grubu çocukların dil gelişimi eğitimlerinde, (Dudaktan okuma ve Cued Speech) tekniklerinin karşılaştırılması
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentÇocuk Gelişimi ve Eğitimi Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid397565
dc.publisher.instituteSağlık Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityHACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid176583
dc.description.pages309
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess