Show simple item record

dc.contributor.advisorİnsel, Ahmet
dc.contributor.authorSusam, Ayşe Gökçe
dc.date.accessioned2020-12-30T08:34:02Z
dc.date.available2020-12-30T08:34:02Z
dc.date.submitted2008
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/500639
dc.description.abstractKadınların eğitimi, kuruluşundan itibaren Cumhuriyet'in öncelikli hedefleri arasında yer almıştır. Bu çalışmada, kız çocuklarının okullulaştırılmasına yönelik Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği tarafından gerçekleştirilen iki proje, Türkiye'de milliyetçilik ve modernleşme bağlamında incelenmektedir.
dc.description.abstractEducation of women has been one of the primary aims of the Republic since its foundation. In this thesis, two projects of Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği, that deal with the schooling of girls are examined in the context of Turkish nationalism and modernization.en_US
dc.languageFrench
dc.language.isofr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectSiyasal Bilimlertr_TR
dc.subjectPolitical Scienceen_US
dc.subjectSosyolojitr_TR
dc.subjectSociologyen_US
dc.titleCréer les `filles contemporaines de la Turquie contemporaine`
dc.title.alternative`Çağdaş Türkiye'nin çağdaş kızları`nı yaratmak
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentSiyaset Bilimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmWomen education
dc.subject.ytmWomen
dc.identifier.yokid309712
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityGALATASARAY ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid230640
dc.description.pages177
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess