Show simple item record

dc.contributor.advisorAkturan, Ulun
dc.contributor.authorÖzer, Nergis
dc.date.accessioned2020-12-30T08:31:54Z
dc.date.available2020-12-30T08:31:54Z
dc.date.submitted2011
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/500094
dc.description.abstractGünümüz ekonomi koşulları ve rekabet ortamında hizmet pazarlamasının önemi giderek artmaktadır. Ekonomide önemli yer tutan bankaların hizmet pazarlamasına önem vermeleri ve yeni hizmet arayışına girmelerinin sebeplerinin başında da bu rekabet gelir. Yoğunlaşan bu rekabet koşulları içinde bankalar yeni ürün geliştirme çalışmalarına oldukça önem vermektedir. Çünkü bu süreçte yenilik tercihlerinin doğru yapılması, yeni ürün geliştirme sürecinin ve pazarlama bileşenlerinin doğru planlanması ve uygulanması gerekmektedir. Bu nedenle söz konusu çalışmanın banka kredileri bazında yapılacak yeni ürün tespiti ve yeni ürün geliştirme çalışmalarına ihtiyaç duyulması noktasında, yol gösterici ve ışık tutucu bir çalışma olması amaçlanmıştır.
dc.description.abstractIn contemporary economy, service marketing and competitive markets has gained more important than before. The main reasons of searching new services is competition, which banking system is important points of this economy. According to this view, in this survey banks are having attention to process of new product development. At this point, it has to be chosen correct innovation and executed correct process of new product development and marketing components. Consequently, it is presented suggestions of consumers and the effects of new product development. At the point of need about new products and new product development, this research is intended to throw fresh light on a subject and being a guiding principle.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectBankacılıktr_TR
dc.subjectBankingen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleYeni ürün geliştirme ve bankacılık sektöründe bir örnek uygulama
dc.title.alternativeNew product development and a sample of research in the banking sector
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmProduct development
dc.subject.ytmNew products
dc.subject.ytmBanking sector
dc.subject.ytmService marketing
dc.subject.ytmBanks
dc.identifier.yokid421006
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityGALATASARAY ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid317562
dc.description.pages168
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess