Problématique de la motivation en didactique des langues étrangères: Techniques d`enseignement (humour, feedback, contrat pédagogique) et travail d`enquête
dc.contributor.advisor | Sauner-Leroy, Marie-Hélène | |
dc.contributor.author | Durmaz, Aytül | |
dc.date.accessioned | 2020-12-30T08:31:47Z | |
dc.date.available | 2020-12-30T08:31:47Z | |
dc.date.submitted | 2012 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/500061 | |
dc.description.abstract | Motivasyon genellikle çalışma ve spor alanlarında inceleme konusu olmuştur. Ancak, eğitim-öğretim bağlamında, özellikle de yabancı dil öğretiminde, motivasyon öğrencilerin öğrenimi açısından bir sorun teşkil etmektedir. Bu çalışmada, yabancı dil öğrenen öğrencilerin motivasyonunda payı olan etkenler incelenecektir. İnceleme, öğretmenler ve öğrencilerin olmak üzere iki farklı bakış açısıyla gerçekleştirilecek ve bu amaca yönelik yürütülen bir saha çalışmasıyla desteklenecektir. | |
dc.description.abstract | Motivation is a subject of study generally treated in various areas such as work, sport. However, in the school context, particularly in the teaching of foreign languages, the motivation poses a problem for student learning. This study aims to analyze the factors that are involved in the motivation of students learning a foreign language from two perspectives: that of students and of teachers with reference to a survey conducted for this purpose. | en_US |
dc.language | French | |
dc.language.iso | fr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Problématique de la motivation en didactique des langues étrangères: Techniques d`enseignement (humour, feedback, contrat pédagogique) et travail d`enquête | |
dc.title.alternative | Yabancı dil öğretiminde motivasyon sorunsalı : Öğretim teknikleri (mizah, geribildirim, eğitim sözleşmesi) ve anket çalışması | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Fransız Dili ve Edebiyatı Anabilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Foreign language teaching | |
dc.subject.ytm | Teaching techniques | |
dc.subject.ytm | French language | |
dc.subject.ytm | Motivation | |
dc.identifier.yokid | 422121 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 317565 | |
dc.description.pages | 94 | |
dc.publisher.discipline | Fransız Dili ve Edebiyatı Bilim Dalı |