Search
Now showing items 1-7 of 7
Sosyal medya pazarlama faaliyetlerine yönelik algıların marka denkliğine etkisinde marka güveninin düzenleyicilik rolü
(2023)
Bu çalışmanın amacı, sosyal medya pazarlama faaliyetlerine yönelik algıların markadenkliğine etkisinde marka güveninin düzenleyici rolünü incelemektir. İlgili çalışmadatanımlayıcı araştırma yöntemi kullanılmıştır ve literatür ...
Yükseköğretim performansının ölçülmesinde ağ VZA tabanlı Dengeli Puan Kartı uygulamaları
(2023)
Üniversitelerin başarıları sıralamaları farklı kriterler baz alınarak yapılır. Kurum içi değerlendirme kriterleri, yerel üst kurumların değerlendirme raporları, dünya çapında kabul görmüş kuruluşların sıralamaları üniversitenin ...
İnsani yardım lojistiği: Ankara'nın Çankaya ilçesindeki mahallelere COVID-19 aşısının dağıtılması
(2023)
2019 Kasım ayından bu yana bütün dünyayı etkisi altına alan ve gerek ekonomik gerek sosyal olarak uluslararası onarılması zaman alacak krizlere neden olan bir pandemi yaşanmaktadır. COVID-19 Virüsü yayılmaya başladığı andan ...
Kripto paralarda volatilite analizi: Bitcoin ve Ethereum üzerine bir uygulama
(2023)
Kripto para, ekonomik sistemler içerisinde bütün dünyayı etkisi altına almayı başararak küreselleşme olgusuyla beraber sistemin önemli bir parçasını oluşturmaktadır. Aynı zamanda finansal piyasalar içerisindeki payının ...
Yapay sinir ağları destekli etkinlik ölçümü: Veri zarflama analizi üzerine uygulamalar
(2023)
Bu tez çalışmasında; performans analizi literatüründe son yıllarda ilgi odağı haline gelen Yapay Sinir Ağları (YSA) ve Veri Zarflama Analizinin (VZA) birlikte kullanıldığı mevcut yöntemler değer-lendirilerek YSA-VZA ...
Bilinçli farkındalığın iş yerinde algılanan stres, çalışan iyi oluş hali ve işten ayrılma niyetine etkisi
(2023)
Bilinçli farkındalık, dikkatin tamamen yaşanılan ana yöneltilmesine ve yaşananların yargılanmadan ve oldukları gibi kabul edilmesine dayanan bir farkında olma durumudur. Son yıllarda araştırmalar, bilinçli farkındalığın ...
Makroekonomik faktörlerin sermaye yapısı üzerindeki etkisi: Sektörel bir inceleme
(2023)
Sermaye yapısı, sermaye maliyeti, bütçelemesi ve firmaların piyasa değeri üzerinde etkili olduğundan, finans literatürü açısından önemli bir kavramdır. Bu nedenle firma sahip veya sahipleri servetlerini üst düzeye çıkaracak ...