Search
Now showing items 1-2 of 2
Ulus merkezcilik ve kişilerarası etkilerin tüketicilerin yabancı ürün satın alma niyeti üzerindeki etkilerinin kültürlerarası incelemesi
(2018-08-06)
Bu çalısmanın amacı, ulus merkezcilik ve kisilerarası etkilerin tüketicilerin daha yüksekve daha düsük fiyatlı yerli ve yabancı ürün satın alma niyeti üzerindeki etkilerininarastırılmasıdır. Bahsedilen etkiler Türkiye'de ...
Yeniliğin yayılması modellerinin ve yeniliği benimseyen kategorilerinin internet bankacılığı ürünü üzerinde bir incelemesi
(2018-08-06)
11 ÖZET Bu çalışmanın amacı internet bankacılığı hizmeti üzerinde yayılma modellerinin karşılaştırılması, benimseyen kategorilerinin belirlenmesi ve böylece kategoriler arasındaki farklılıkların araştırılmasıdır. Çalışmada ...