Show simple item record

dc.contributor.advisorKabukçu, Asım
dc.contributor.authorKul, Namik
dc.date.accessioned2020-12-29T16:36:35Z
dc.date.available2020-12-29T16:36:35Z
dc.date.submitted1991
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/457314
dc.description.abstractÖZET Bu çalışmada insanlar İçin hayati bir öneme sahip olan Beden Eğitimi derslerinin okullardaki fonksiyonelliği ve orta öğretimde okuyan öğrencilerin pisiko-motor gelişim düzeyleri ölçülmeye çalışılmıştır. Araştırmanın evrenini Konya İl merkezindeki orta dereceli okullar oluşturmuştur. Veriler Öğretmenlerden anket yoluyla, öğrencilerden ise uy gulamalı olarak beceri ve gelişim testlerine tabii tutularak elde edilmiştir. Araştırmada Türk Milli Eğitiminin hedeflediği amaçlara, tesis, araç, gereç ve zaman eksikliğinden' ulaşılamadığı anlaşılmıştır. Buna rağmen öğretmenlerin ve öğrencilerin gayretiyle okul'ardaki başarının bir ölçüye ka dar artırıldığı görülmüştür. Bu da elde edilen başarıların kişilere bağlı olarak zaman zaman değiştiğini göstermektedir. Ancak kurumun yapısından veya sağladığı imkanlardan dolayı devamlılık gösteren başarıların elde edilmesi nin mümkün olmadığı da görülmektedir. 35
dc.description.abstractSUMMARY In this study, we aim to determine the function of spor training and the level of psyco-motor development for students at senior high school in the dirtrict of Konya. The scope of this study includes all the senior school in the provin cial city of Konya. We have tried to compile data from the teachers through questionnaries and from students through the tests, which applied to mea sure the sportive skills and their developments. In the study the targets programmed by the ministery of National Education have been found not to be achieved1 in spite of this, the success in the schools related has increased to some extent. This indicates that the success sometimes achieved have somethine to do with the personel enthusiciasm of the students. It is also observed that the.continuous success are not likely to be achieved because of the lock of fasciites and structural defets of the institute. 1- Due to the insufficency of sportive faccilities, equipments and even time. 36en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectSportr_TR
dc.subjectSportsen_US
dc.titleOrtaöğretimde öğrencilerin psiko-motor düzeylerinin belirlenmesi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentBeden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalı
dc.subject.ytmPhysical education and training
dc.subject.ytmPsychomotor development
dc.subject.ytmSecondary school students
dc.identifier.yokid17297
dc.publisher.instituteSağlık Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universitySELÇUK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid17297
dc.description.pages46
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess