Show simple item record

dc.contributor.advisorSarıgül, Ece
dc.contributor.authorBaysal, Şengün
dc.date.accessioned2020-12-29T14:57:05Z
dc.date.available2020-12-29T14:57:05Z
dc.date.submitted2009
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/447741
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, Selçuk Üniversitesi Hazırlık sınıfı öğrencilerinin İngilizce'deki ilgeçlerin kullanımında yaptıkları temel hataları ve bu hatalara neden olan faktörleri incelemektir. Bu analizden sonra ilgeçler, iletişimsel aktivitelerle sınıfta yeniden çalışılmıştır.Çalışmanın birinci bölümünde, çalışmanın zemini ve problemin sunumu, çalışmanın hipotezleri, amacı ve çalışmada kullanılan sınırlılıklar belirtilmiştir.Çalışmanın ikinci bölümü literatür taramasını içerir. Hata çözümlemesi ile hataların sebepleri detaylı olarak örneklemelerle gösterilir.Üçüncü bölüm, deneysel çalışma ile ilgili detaylı bilgileri içermektedir. Metot, materyaller ve veri toplama işlemi bu bölümde sunulmaktadır.Dördüncü bölümde veri analizi ve deneysel çalışmanın yorumlanması bulunmaktadır. Çalışma sonuçları tablolar halinde de verilmektedir.Sonuç bölümünde ise çalışmanın bulguları yorumlanmakta ve öneriler sunulmaktadır. Tezin bitiminde ise bu çalışma ile ilgili ekler yer almaktadır.
dc.description.abstractThis study was carried out to analyze the sources of major errors in the use of English grammatical prepositions committed by the students in foreign language learning in preparatory section at Selcuk University. After the analysis, grammatical prepositions have been studied in the classroom using communicative methods and activities.The first chapter aims to present the background of the study as well as the problem, hypothesis, purpose and the limitations of the study.The second chapter deals with the review of the literature about error analysis and the explanation of causes of errors by giving examples.In the third chapter, the information related to experimental study is given. The method, materials and data collection procedure have been presented here.The forth chapter is devoted to data analysis and interpretation of the tests. Also, the results of the study have been given through the interpretation of tables.The fifth chapter concludes the study with some recommendations .It also includes some related appendices.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectDilbilimtr_TR
dc.subjectLinguisticsen_US
dc.titleA study on some common errors made by students at school of foreign languages at Selcuk University
dc.title.alternativeSelçuk Üniversitesi Yabancı Diller Okulu öğrencilerince yapılan bazı yaygın hataların incelenmesi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentYabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid333508
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universitySELÇUK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid234835
dc.description.pages98
dc.publisher.disciplineİngilizce Eğitimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess