Show simple item record

dc.contributor.advisorKalender, Ahmet
dc.contributor.authorBeşikci, Sevcan
dc.date.accessioned2020-12-29T14:38:04Z
dc.date.available2020-12-29T14:38:04Z
dc.date.submitted2014
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/444441
dc.description.abstractSiyasal iletişim etkinlikleri içerisinde kitle iletişim araçlarının önemi büyüktür. Bu kitle iletişim araçları içerisinde son yıllarda aktif olarak kullanılan internet, siyasal partilerin seçim kampanyalarını yayınladıkları en yaygın araç olmuştur. Özellikle siyasal partiler ve adaylar seçim kampanyalarını yaygın olarak web sitesi üzerinden yürütmektedirler. Bu çalışmada Türkiye'de 31 Mart 2014 Yerel Seçimleri'nde seçime katılan siyasal parti adaylarının web siteleri içerik ve tasarım yönünden incelenmiştir. Çalışmadan elde edilen bulgularla web sitelerinin ülkemizde adaylar tarafından seçim kampanyasını destekleyici bir araç olarak kullanıldığı gözlemlenmiştir. Uygulamada oluşturulan kodlama şablonu ile adayların web sitelerinde olması gereken maddeler incelenmiş ve sonucunda hangi adayın bu maddeleri daha iyi sağladığı ortaya konmuştur. Anahtar kelimeler: Siyasal iletişim,Siyasal seçim kampanyaları, İnternet, Web siteleri, Siyasal Adayların Web Siteleri
dc.description.abstractMass media has a big importance in the political communication events. In this mass media, internet is the most effective way for political parties to publish election campaigns. Especially political parties and candidates widely conduct their election campaigns through the websites. In this study websites of candidates for the elections 31 March 2014 in Turkey are examined in terms of content and design.The findings from this study it is observed that websites are used as a supporting tool in our country by candidates. Substances that needed be on the websites of the candidates were examined in the coding template that created in application and in the end as a result of which the candidate has been demonstrated that these substances provides better. Key words; political communication, political election campaigns, Internet, Websites, Political Candidates'sWebsitesen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.titleBir siyasal iletişim aracı olarak web siteleri: 2014 Yerel Seçimlerinde adayların web sayfası kullanımı
dc.title.alternativeWeb si̇tes as a political communication tool: The use of web page by candidates in the 2014 Local Elections
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentHalkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı
dc.subject.ytmElections
dc.subject.ytmLocal electiond
dc.subject.ytmElection campaigns
dc.subject.ytmPolitical communication
dc.subject.ytmCommunication means
dc.subject.ytmWeb sites
dc.subject.ytmWeb page
dc.identifier.yokid10058384
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universitySELÇUK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid377734
dc.description.pages152
dc.publisher.disciplineHalkla İlişkiler ve Tanıtım Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess