Browsing TEZLER by Subject "Fairs"
Now showing items 1-3 of 3
-
Çoklu sponsorlukta iletişim etkinliğinin incelenmesi: Fuar sponsorluğu üzerine bir çalışma
(SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmada çoklu etkinlik sponsorluğuna kavramsal bir yapı oluşturulması amaçlanmıştır. Çoklu sponsorluk birden fazla markanın bir olaya sponsor olması halinde gerçekleşir. Bu çalışma; sponsorluk faaliyetine katılan ... -
Fuar turizmi ve gelişimi: Manavgat destinasyonundaki turizm sektörü temsilcilerinin bakış açısına yönelik bir uygulama
(SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-04-03)21. yüzyılda fuarlar, tToplamicari bazda bir pazarlama ve tanıtım aracıdır ve ürünlerin piyasaya sürülmesinde etkin olarak kullanılmaktadır. Fuarlar yapılış amaçlarına göre büyük veya küçük ölçekli organizasyonlar olarak ... -
Fuar ve sergi yapılarının high-tech kavramı üzerinden analizi: Ankara-Congresium örneği
(SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-05-21)Fuar, insanların ticari faaliyetlerde bulunmak için bir araya geldikleri ortamlardır. Fuarcılık anlayışı ilk olarak yerleşim bölgelerinde kurulan pazarlarda ortaya çıkmıştır. Daha sonraları gelişim göstererek sadece belirli ...