Browsing TEZLER by Subject "Facebook"
Now showing items 1-11 of 11
-
7 haziran`dan 1 kasım 2015 genel seçimlerine siyasal karar ve katılım sürecinde sosyal medyanın etkinliği: Sivas örneği
(SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-01-12)Siyasal iletişim, özellikle son yüzyılda yaşanan teknolojik gelişmeler ile büyük bir değişime uğramıştır. Kitle iletişim araçlarının genelinde belli bir zamana veya belli bir içeriğe göre şekillendirilen mesajlar, internet ... -
Facebook`ta yayınlanan reklamların grafik tasarım açısından incelenmesi ve marka ile kullanıcıların satın alma davranışlarına etkisi
(SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-04-21)Bu araştırma Facebook'ta yayınlanan reklamlardan yola çıkarak iki amaç doğrultusunda yapılmıştır. Bunlardan birincisi: Facebook'ta yayınlanan reklam postlarının grafik tasarım ilke ve elemanları açısından inceleyerek ... -
İnternette özel hayatın gizliliğinin ihlal edilmesi: Facebook
(SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)?İnternette Özel Hayatın Gizliliğinin İhlal Edilmesi: Facebook? adlı tez çalışmasının amacı, internetin insanların özel hayatlarına nasıl müdahale ettiğini ve bunu hangi yol ve yöntemlerle yaptığını tespit etmektir. ... -
Kullanımlar ve doyumlar yaklaşımı bağlamında Facebook kullanımı: Selçuk üniversitesi öğrencileri üzerine bir inceleme
(SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Yaşadığımız 21. Yüzyılda insanlar ve kitle iletişim araçları arasında etkileşimli bir iletişim süreci yaşanmaktadır. Kitle iletişim araçlarının içerisinde bireylerin birbirileriyle en yoğun bir şekilde etkileşim içerisinde ... -
Markaların facebook iletişimlerinin tüketicilerin marka tutumu ve satın alma niyeti üzerindeki etkisi: Bir deneysel araştırma
(SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Gelişen teknoloji, markalar için yeni fırsatlar doğurmaktadır. Sosyal medya ve sosyal ağ siteleri markalar için mesajlarını hedef kitlelerine iletmenin, onlardan geri bildirim almanın, onlarla etkileşim kurmanın etkili bir ... -
Özel kuruluşlarda sosyal medya kullanımının kurumsal imaj açısından rolü: Torku örneği
(SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-07-31)Globalleşme sürecinde artan rekabet nedeniyle kurumların rakipler arasından farklılaşmak, güçlü olmak ve bu pazarda ayakta kalabilmeleri hayati önem taşır. Bunun için, firmalar, kuruluşlar her türlü iletişim araçlarını ... -
Serbest zaman etkinliği olarak facebook kullanımının yalnızlıkla ilişkisi: Cumhuriyet Üniversitesi örneği
(SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Kitle iletişim araçlarının özellikle teknolojik gelişmelerle birlikte insan yaşamında etkisi yadsınamayacak kadar fazladır. Yeni medya olarak tabir edilen internet ise kitle iletişim araçlarının en yenisi ve en çeşitlisidir. ... -
Sosyal medya kullanım motivasyonları: Facebook ve twitter kullanıcıları üzerine kullanımlar ve doyumlar araştırması
(SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)İnsanlar gerek çevresi gerekse de dünya da olup bitenden haberdar olmasının yanında ürün ya da hizmetlere ilişkin bilgi edinme, eğlenme, arkadaş edinme ve bazen de yaşamın baskısından kurtularak rahatlama gibi bir takım ... -
Sosyal medya reklamcılığı ve etik: Facebook reklamları ve etik değerlerdeki değişim üzerine bir araştırma
(SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-12-19)Etik, reklamcılık alanında sürekli tartışılan ve gündemde olan bir konudur. İnternetin ve iletişim teknolojilerinin gelişmesi ile birlikte kullanımı her geçen gün artan sosyal medyada ise önceden var olan veya yeniden ... -
Sosyal medyada kullanılan reklamların satın alma üzerindeki etkisi: Facebook ve instagram kullanan Selçuk Üniversitesi öğrencileri üzerinde bir uygulama
(SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-05-08)Kullanım alanı giderek artan sosyal paylaşım sitelerinden olan Facebook ve Instagram'ın bireylerin hayatlarına yalnızca sosyalleşme anlamında değil, ihtiyaçları belirleme ve satın alma işlemini gerçekleştirme konusunda ... -
Toplumsal yaşamda facebook bağımlılığı: Konya örneğinde bir saha araştırması
(SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)İnternetin hayatımızın her alanına girmesiyle birlikte insanların yoğun bir biçimde kullanmaları ve hayatlarının bir parçası haline gelmesi de göz ardı edilemez bir gerçek olarak karşımızda durmaktadır. İnternet ve bağlantılı ...