Search
Now showing items 1-5 of 5
Eğitim hizmetleri pazarlamasında sosyal medyanın etkisi: Konya`daki devlet ve vakıf üniversitelerinin uygulamalarının karşılaştırılmasına yönelik bir araştırma
(2019-01-07)
Günümüzde sosyal, ekonomik ve teknolojik yapıda meydana gelen değişimler ve gelişmeler pazarlama ilke ve stratejilerinin değişimini ve gelişimini de zorunlu hale getirmiştir. Dolayısıyla sosyal medya insanların günlük rutin ...
Kurum imajı oluşumunda sosyal medyanın kullanılmasına müşterilerin bakışı: Konya ilinde bir araştırma
(2020-09-29)
Kurum imajı, bir kurumun paydaşları tarafından, en önemlisi de müşteriler tarafından nasıl görüldüğünü ifade etmektedir. Rekabetin oldukça yoğun olduğu günümüzde müşteriler tarafından fark edilip tercih edilmek isteyen ...
İnsan kaynakları faaliyetlerinde sosyal medya kullanımı: Konya ilinde bir araştırma
(2020-06-14)
Günümüzde iletişim teknolojileri hızla değişmekte ve gelişmektedir. Bu gelişme insanların internet ve web araçlarını daha fazla kullanmasına yol açmaktadır. Bu web araçlarının en önemli ve etkilisi de sosyal medyadır. ...
Genç tüketicilerin sosyal medya kullanım alışkanlıkları ve marka tercihleri arasındaki ilişki: Selçuk Üniversitesi öğrencileri üzerine bir araştırma
(2020-09-24)
Geçmişten günümüze iletişim teknolojileri hızla gelişmiş ve gelişmeye de devam etmektedir. Bu gelişmeler sonucunda sosyal medya kavramı ortaya çıkmış ve hayatımızın merkezinde yerini almıştır. Sosyal medya insanlık için ...
Sosyal medyanın tüketici algısına etkisi ve Konya Selçuk Üniversitesi öğrencileri üzerinde bir uygulama
(2020-05-11)
İletişim, insanlığın varoluşundan beri yüzyıllar boyunca bir ihtiyaç olarak ortaya çıkmış ve insanoğlu bu ihtiyacın üstesinden gelebilecek araçları, çözümleri bulmuştur. Dumanla iletişim kuran ilk insanlık, gelişen ...