Search
Now showing items 1-8 of 8
İlköğretim I. kademeye yönelik bilgisayar destekli çoklu zeka ölçeğinin geçerlilik ve güvenirlik çalışması
(2018-08-06)
Ülkeler, uluslararası rekabette ayakta kalabilmek için nitelikli insan gücü yetiştirmeye ihtiyaç duymaktadırlar. Bunu gerçekleştirmek nitelikli eğitimle mümkündür. Bireyin erken yaşta aldığı temel eğitimler gelecekteki ...
İlköğretim 7. sınıf fen ve teknoloji dersi ``kuvvet ve hareket`` ünitesinin öğretiminde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin başarı ve tutumlarına etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmanın amacı, ilköğretim fen ve teknoloji dersinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımı ile yapılan öğretimin öğrenci başarısı ve fen ve teknoloji dersine karşı tutumu üzerindeki etkisini incelemektir. Bu amaçla, `Kuvvet ...
Fen ve teknoloji dersinde ?Canlılar ve Enerji İlişkileri? ünitesinin öğretilmesinde proje tabanlı öğrenmenin öğrenci başarısına etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırma ilköğretim Fen ve Teknoloji dersinde ?Canlılar ve Enerji İlişkileri? ünitesinin öğretilmesinde proje tabanlı öğrenmenin öğrenci başarısına etkisini incelemek amacıyla yapılmıştır.Araştırma 2010-2011 öğretim ...
İlköğretim ders kitaplarında kullanılan resimlerin 7-9 yaş öğrencilerinin öğrenme ve yaratıcılıklarına etkileri
(2018-08-06)
Araştırmada, İlköğretim 1.kademe 1, 2 ve 3. sınıflarda okutulan ders kitaplarında, öğrencinin metni anlaması ve öğrenmenin kolaylaştırılması amacıyla kullanılan resim- grafik ve diğer görsel öğelerin, öğrencinin eğitimine ...
İlköğretim ikinci kademede şarkı öğretiminde kullanılan eşlik çalgılarının etkililiğinin karşılaştırılması
(2018-08-06)
İlköğretim II. Kademe müzik derslerinde öğretilen marşlar, türküler ve okul şarkılarının öğretimine, öğretmenlerin kullandıkları eşlik çalgılarının etkiliklerinin karşılaştırıldığı bu çalışma, deneysel bir çalışmadır.Araştırmanın ...
Öğrenme stratejilerinin öğrenme stilleri ve bazı değişkenler açısından incelenmesi
(2018-08-06)
Bu çalışmada ilköğretim öğrencilerinin öğrenme stratejilerinin öğrenme stilleri ve bazı değişkenler açısından incelenmesi yapılmıştır. Araştırma ilköğretim 6,7,8 sınıf öğrenciler üzerinde yapılmıştır. Araştırmada ilişkisel ...
Öğretmen tutumları ile ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin benlik saygısı düzeyleri arasındaki ilişki
(2018-08-06)
Bu araştırmada İstanbul Küçükçekmece İlçesine bağlı ilköğretim okullarında okumakta olan 5. sınıf öğrencilerinin algıladıkları öğretmen tutumları ile benlik saygıları arasındaki ilişki incelenmiştir.Araştırmanın evrenini ...
İlköğretim 8. sınıf ?canlılar ve enerji ilişkileri? ünitesinin kavram haritaları, yapılandırılmış grid ve tanılayıcı dallanmış ağaç teknikleri ile işlenmesinin öğrencilerin fen ve teknoloji dersine karşı tutumları üzerine etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırma kavram haritası, grid ve dallanmış ağaç gibi alternatif ölçme ve değerlendirme tekniklerinin ilköğretim 8. sınıf fen ve teknoloji konularında uygulanabilirliği ve öğrenci tutumuna etkisini incelemek amacıyla ...