Browsing TEZLER by Subject "Bilim ve Teknoloji"
Now showing items 1-2 of 2
-
Makine öğrenmesi ile kaçınma hareketlerinin üretilmesi
(HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ/Bilişim Enstitüsü, 2019-12-18)Kaçınma hareketleri özellikle video oyunları olmak üzere, sanal insan modellerinin kullanıldığı bilgisayar animasyonu uygulamalarında önemli yer tutmaktadır. Diğer hareketlerde ˘oldugu gibi gerçekçi kaçınma hareketleri ... -
Yeni nesil Kinect kamera ile 3B ortamlarda nesne seçme
(HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ/Bilişim Enstitüsü, 2018-08-06)İnsan bilgisayar etkileşimi; uygulamalar, oyunlar, benzetimler ve diğer birçok ortamlar için en temel unsurlardan biridir. İnsan bilgisayar etkileşimi üzerinde birbirinden farklı senaryolar için, birbirinden farklı araçlar ...