Now showing items 1-2 of 2

    • Makine öğrenmesi ile kaçınma hareketlerinin üretilmesi 

      Özoğur, İsmail Abdullah (HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ/Bilişim Enstitüsü, 2019-12-18)
      Kaçınma hareketleri özellikle video oyunları olmak üzere, sanal insan modellerinin kullanıldığı bilgisayar animasyonu uygulamalarında önemli yer tutmaktadır. Diğer hareketlerde ˘oldugu gibi gerçekçi kaçınma hareketleri ...
    • Yeni nesil Kinect kamera ile 3B ortamlarda nesne seçme 

      Çangir, Ömer Faruk (HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ/Bilişim Enstitüsü, 2018-08-06)
      İnsan bilgisayar etkileşimi; uygulamalar, oyunlar, benzetimler ve diğer birçok ortamlar için en temel unsurlardan biridir. İnsan bilgisayar etkileşimi üzerinde birbirinden farklı senaryolar için, birbirinden farklı araçlar ...