Show simple item record

dc.contributor.advisorYener, Gülmez
dc.contributor.authorBilge, Belma
dc.date.accessioned2020-12-29T13:19:03Z
dc.date.available2020-12-29T13:19:03Z
dc.date.submitted1993
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/423465
dc.description.abstractöz İNGİLİZCE YABANCI DİL Ö?RENCİLERİNİN KOMPOZİSYON HATALARININ DÜZELTİLMESİNDE KULLANILAN DÜZELTME TEKNİKLERİYLE İLGİLİ TERCİHLERİNİN ANALİZİ BİLGE, Belma Yüksek Lisans Tezi, İngiliz Dili Eğitimi Tez Yöneticisi : Doç. Dr. Yener GÜLMEZ Ocak, 1993, 135 sayfa Bu tez İngilizce Yabana Dil Öğrencilerinin kompozisyon düzeltme teknikleriyle ilgili tercihlerini saptamak amacıyla yapılmıştır. Sorun, amaç, sınırlılık, sayıltalar, denenceler ve daha önce yapılmış olan çalışmaları açıklayıcı bilgi Birinci Bölümde verilmiştir. İkinci Bölüm hata düzeltme teknikleriyle ilgili edebiyat taramasını içermektedir. Yöntem, veri toplama araçları., denekler, öğrenci ve öğretmenlerle ilgili bilgi Üçüncü Bölümde açıklanmıştır. Dördüncü Bölüm verilerin analizini, tabloları, bulguları ve aralarındaki ilişkileri, Beşinci Bölüm çalışmanın özet, sonuç ve önerilerini vermektedir. Bu tez 7 ek içermektedir. Bilim Dalı Sayısal Kodu : ELT 599 iv
dc.description.abstractABSTRACT THE PREFERENCES OF EFL STUDENTS FOR ERROR CORRECTION TECHNIQUES IN WRITING BÎLGE, Belma M.A. in English Language Teaching Supervisor : Assoc. Prof. Dr.Yener GÜLMEZ January, 1993, 135 pages This thesis proposes to analyse The Preferences of EFL Students for Error Correction Techniques in writing. The problem, the purpose, the scope and the assumptions of the study are included in Chapter I. Furthermore, a brief view on the background to the study is given and hypotheses is also included in this chapter. Chapter II presents a brief review of literature dealing with Error Correction Techniques. Chapter HI covers the methodology, methods of data collection and data analysis and some information about the students and teachers is presented. Chapter IV gives the findings and tables, and also includes comments on the findings related to the study. Chapter V presents a summary of the study, a conclusion and further recommendations. This thesis includes 7 appendices. Science Code : ELT 599 men_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleThe Preferences 0f EFL students for error correction techniques in writing
dc.title.alternativeİngilizce yabancı dil öğrencilerinin kompozisyon hatalarının düzeltilmesinde kullanılan düzeltme teknikleriyle ilgili tercihlerinin analizi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmEnglish
dc.subject.ytmComposition
dc.subject.ytmError correction methods
dc.subject.ytmForeign language teaching
dc.identifier.yokid27012
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityGAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid27012
dc.description.pages132
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess