Show simple item record

dc.contributor.advisorGülmez, Yener
dc.contributor.authorYalçin, F.Filiz
dc.date.accessioned2020-12-29T13:19:01Z
dc.date.available2020-12-29T13:19:01Z
dc.date.submitted1993
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/423457
dc.description.abstractöz Ö?RENCİLERİN YABANCI-DİL Ö?RENME STRATEJİLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ YALÇIN, F. Filiz Yüksek Lisans Tezi, İngiliz Dili Eğitimi Tez Yöneticisi : Doç. Dr. Yener GÜLMEZ Şubat, 1993, 87 sayfa Bu çalışma Gaziantep Üniversitesi Yabana Diller Uygulama ve Araştırma Merkezi ( YADÎMER) öğrencilerinin yabana dil öğrenirken yeğledikleri öğrenme stratejilerini etkileyen faktörlerin incelenmesi amaayla yapılmıştır. Öğrenme amaa, motivasyon, cinsiyet, öğrenme düzeyi ve yaş gibi öğrenme faktörlerinin, öğrencilerin yabana dil öğrenirken yeğledikleri öğrenme stratejilerini ne ölçüde etkilediklerim belirlemek bu çalışmanın problemini oluşturmaktadır. Gaziantep Üniversitesi Yabana Diller Uygulama ve Araştırma Merkezine devam eden 80 öğrendnin, İngilizce öğrenme amaayla katıldıkları kurslarda yanıtladıkları anket sorularından elde edilen sonuçlar bulgularla sınırlandırılmıştır. Bu çalışmanın bir amaa da yabana dil öğrenme stratejilerinin ne ölçüde kullanıldığının belirlenmesidir. Bilim Sayı Kodu : ELT 599 iv
dc.description.abstractABSTRACT AN ANALYSIS OF THE FACTORS AFFECTING THE LEARNER'S CHOICE OF LEARNING STRATEGIES IN ELT YALÇIN, F. Filiz M.A. in English Language Teaching Supervisor : Assoc. Prof. Dr. Yener GÜLMEZ February, 1993, 87 pages This study was carried out to find out the factors affecting the students' choice of learning strategies in their English courses at YADÎMER. YADİMER is a Foreign Language Teaching and Research Center linked to the University of Gaziantep. The problem of this study is to determine how learning factors affect students' choice of language learning strategies such as : Age, Learning Level, Sex, Motivation and Learning Aim. The results are limited to the findings drawn from the responses to the questionnaire items of the sample of 80 students who attended the basic English course at Gaziantep University's Research and Development Center. The purpose of this study is also to identify to what extent language learning strategies were used. Science Code : ELT 599 uien_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleAn Analysis of the factors affecting the learners choice of learning strategies in ELT
dc.title.alternativeÖğrencilerin yabancı dil öğrenme stratejilerini etkileyen faktörlerin incelenmesi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmELT
dc.subject.ytmEnglish
dc.subject.ytmStudents
dc.subject.ytmForeign language teaching
dc.identifier.yokid26983
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityGAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid26983
dc.description.pages82
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess