Show simple item record

dc.contributor.advisorCeyhan, Erdal
dc.contributor.authorToker, Olga
dc.date.accessioned2020-12-29T13:18:43Z
dc.date.available2020-12-29T13:18:43Z
dc.date.submitted1999
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/423345
dc.description.abstractoz OGRETIM ELEMANLARININ VE ÖĞRENCİLERİN GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ HAZIRLIK PROGRAMINA İLİŞKİN TUTUMLARI TOKER, Olga Yüksek Lisans Tezi, Eğitim Bilimleri Tez Yöneticisi: Doç. Dr. Erdal CEYHAN Ocak, 1999 Bu çalışmanın amacı Gaziantep Üniversitesi Yabancı Diller Bölümü öğretim elemanlarının ve birinci sınıf öğrencilerinin Gaziantep Üniversitesi Hazırlık Programına ilişkin tutumlarım saptamak ve Hazırlık Okulu hakkında genel bir bilgi vermektir. Bu çalışmaya 35 öğretim elemanı ve birinci smıf öğrencileri arasından gelişigüzel seçilmiş olan 120 öğrenci katılmıştır. Bu çalışmada birinci sımf öğrencüerinin tutumları ile Hazırlık Okulu öğretim elemanlarının tutumları arasındaki farkı gösteren iki grup karşılaştırması yapılmıştır. Veri toplama aracı olarak bir anket hazırlanmış ve deneklere dağıtılmıştır. Sonuçlar yüzdeleri ile tablolarda gösterilmiş ve 'X2' testi ile anlamlılık dereceleri incelenmiştir. En son olarak, çalışmanın kısa bir özeti, sonuçlan ve öneriler sunulmuştur. Bilim Dalı Sayısal Kodu ELT 599 IV
dc.description.abstractABSTRACT THE ATTITUDES OF TEACHING STAFF AND STUDENTS TOWARDS THE PREPARATORY CURRICULUM OF THE DEPARTMENT OF FOREIGN LANGUAGES IN THE UNIVERSITY OF GAZİANTEP TOKER, Olga M. A. in Educational Sciences Supervisor: Assoc. Prof. Dr. Erdal CEYHAN January, 1999 The purpose of this study was to investigate the attitudes of teaching staff and the students toward the Preparatory School Curriculum in the University of Gaziantep, and to give a general information about the Preparatory School Phenomenon. The subjects of this study consisted of 120 students selected randomly among freshman classes, and 35 instructors in Preparatory section. In this study, the differences between the attitudes of freshman students and the ones of Preparatory School instructors were analysed. In order to collect data, a questionnaire was conducted and administered to these subjects. The data were analysed by using chi square(non-parametric test of significance ). The percentages of the results were illustrated in the tables. In the end, a summary of the study, a conclusion and further recommendations were presented. Science Code: ELT 599 HIen_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleThe Attitudes of teaching staff and students towards the preparatory curriculum of the department of foreign languages in the University of Gaziantep
dc.title.alternativeÖğretim elemanlarının ve öğrencilerin Gaziantep Üniveristesi Yabancı Diller Bölümü hazırlık programına ilişkin tutumları
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmPreparatory classes
dc.subject.ytmGaziantep University
dc.subject.ytmPreparatory school
dc.subject.ytmCurriculum
dc.subject.ytmStudent attitude
dc.subject.ytmTeacher behavior
dc.subject.ytmInstructors
dc.identifier.yokid87489
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityGAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid87489
dc.description.pages75
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess