dc.contributor.advisor | Vergili, Atanur | |
dc.contributor.author | Kirtiloğlu, Gülay | |
dc.date.accessioned | 2020-12-29T13:18:32Z | |
dc.date.available | 2020-12-29T13:18:32Z | |
dc.date.submitted | 2001 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/423278 | |
dc.description.abstract | ÖZET Malatya İlindeki İlköğretim Müfredat Laboratuar Okullarının Fiziki Durum, Öğretim, Psikolojik Danışma ve Rehberlik ve Eğitim Sorunları KIRTILOĞLU Gülay Yüksek Lisans Tezi Eğitim Bilimleri Anabilİm Dalı Tez Yöneticisi: Yrd. Doç. Dr. Atanur VERGİLİ Ocak 2001, 134 sayfa Bu araştırmada, İlköğretim Müfredat Laboratuar Okullarının fiziki durum, öğretim, Psikolojik Danışma ve Rehberlik ve eğitim sorunları, bu okullarda görev yapan yönetici ve öğretmenlerin görüşleri doğrultusunda tespit edilmeye çalışılmıştır. Araştırmada betimsel bir çalışma olup, tarama modeli kullanılmıştır. Anket, Malatya İlindeki yedi (7) İlköğretim Müfredat Laboratuar IIOkulunda 1999-2000 öğretim yılında görev yapan 19 okul yöneticisi, 98 sınıf öğretmeni ve 79 branş öğretmenine uygulanmıştır. Verilerin analizinde, frekans, t testi, tukey HSD ve tek yönlü varyans analizi teknikleri kullanılmıştır. Elde edilen bulgulara göre, Müfredat Laboratuar Okullarının fiziki durum, öğretim, Psikolojik Danışma ve Rehberlik ve eğitim sorunları belirlenmiştir. Anahtar Sözcükler: ^Müfredat Laboratuar Okulu (MLO), <=> Fiziki Durum, ?=>öğretim Durumu, ?=> Psikolojik Danışma ve Rehberlik, « ?^Eğitim Durumu. Bilim Dalı Kodu: EB 599 in | |
dc.description.abstract | ABSTRACT The Problems of Education, Psycholoyical Guidance and Courselling, Teaching, » Physical Conditions of Primary Laboratory Schools. KIRTILO?LU Gülay Master Thesis Educational Seciences Advisor: Yrd. Doç.Dr. Atanur VERGİLİ Ocak 2001, 134 page In this research, the problems of education, psychological guidance and courselling, physical conditions and teaching in primary laboratory schools (MLO) were tried to be identificial. In this research, descriptive models was used. The questionnaire was administrated to 19 school-principals, 98 class teachers and 78 subject specialist in seven primary laboratory schools in Malatya. ivIn the analysis of the data, frequence, variance analysis, Tukey HSD and -t- test one technicques were used. According to obtained findings, the problems of education, physcological guidance and courselling, physical conditions and teaching problems of primary laboratory schools was found. KEYWORDS ^Primary Laboratory School, ^Physical Conditions, ^Physcological Guidance and Courselling, o Education Conditions, ^Teaching Conditions. Secience Code: EB 599 | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | İlköğretim müfredat laboratuar okullarının fiziki durum, öğretim, psikolojik danışma ve rehberlik ve eğitim sorunları (Malatya ili örneği) | |
dc.title.alternative | The Problems of education, psychological guidance and courselling, teaching, physical conditions of primary laboratory schools | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Education problems | |
dc.subject.ytm | Psychological counseling | |
dc.subject.ytm | Primary education | |
dc.subject.ytm | Guidance | |
dc.subject.ytm | Curriculum laboratory schools | |
dc.subject.ytm | Teaching curriculums | |
dc.identifier.yokid | 110129 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 108883 | |
dc.description.pages | 134 | |
dc.publisher.discipline | Diğer | |