Show simple item record

dc.contributor.advisorPekmezci, Turan
dc.contributor.authorAteş, Bora
dc.date.accessioned2020-12-29T13:17:48Z
dc.date.available2020-12-29T13:17:48Z
dc.date.submitted2004
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/422997
dc.description.abstractÖZET İNTERNET REKLAMCILIĞI VE GAZİANTEP İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA ATEŞ, Bora Yüksek Lisans Tezi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Tez Yöneticisi : Yrd.Doç.Dr. Turan PEKMEZCİ Aralık, 2004, 160 sayfa Günümüzün artan rekabet ortamında ve dinamik pazar yapısında ayakta kalabilmek için pazardaki gelişmelerin önünde olmak, ona yön vermek ve bu gelişmeleri hızlı takip edebilmek zorunlu hale gelmiştir. Bu zorunluluk, pazar ile işletme arasındaki iletişimin önemini arttırmaktadır. Yıllar boyu işletmeler pazara hakim olabilmek ve değişiklikleri kavrayabilmek için çok çeşitli vasıtalar kullandılar. Mektuptan gazeteye, televizyondan reklam panolarına kadar farklı özelliklerde ve farklı yeteneklerde bir çok reklam ortamlarını kendilerine araç olarak seçtiler. İnternetin pazarlama amaçlı kullanılmasıyla beraber yeni bir reklam aracı olarak internet kullanılmaya başlanmıştır. Araştırmacı; internetin diğer reklam araçlarıyla karşılaştırıldığında, sağlamış olduğu avantajlarla önemli bir yere geldiğine ve gelecekte çok daha fazla etkinlik alanına sahip olacağına inanmaktadır. Bu çalışmada internetin pazarlama amaçlı kullanımı ve internet reklamcılığı konusu incelenmiş olup, işletmelerimizde internet reklamcılığının kullanımına yönelik bir anket çalışmasına yer verilmiştir. Araştırma sonucunda, işletmeler tarafından internet reklamcılığının önemli bir yere sahip olduğu, müşteri memnuniyetlerini arttırdığı ve özellikle dış pazarlara açılmak isteyen işletmelerin kullandığı etkin bir reklam aracı olduğu görülmüştür. Anahtar Kelimeler : İnternet, İnternette Pazarlama, İnternet Reklamcılığı Bilim Dalı Sayısal Kodu : İŞLT590
dc.description.abstractABSTRACT INTERNET ADVERTISING AND AN APPLICATION IN GAZİANTEP COMPANIES by ATEŞ, Bora MA. Thesis, Department of Business Administration Supervisor : Ass. Prof. Turan PEKMEZCİ December, 2004, 160 pages To state its direction and to follow this developments fast in order to stay strong in today's increasing competition environment and dynamic market structure. It has become an obligation to go in front of the developments in the market, This obligation is increasing the importance of the communication between the market and the company. For years, the companies have used so many tools to dominate and perceive the changes in the markets. They have chosen many advertise environments with different properties and capabilities from letters to newspapers, from televisions to advertise panels. After the use of internet for marketing purpose, internet has been started to be used as a new advertising tool. When compared to other advertising tools, the researcher believes that internet has reached to an important point as an advertising tool and would bear more activity area. In this study the marketing aimed usage of internet and the subjects of internet advertising are searched and a survey study regarding the usage of internet advertising in our companies is used. At the end of the research, it is appeared that internet advertising is bearing an important place for companies, increasing the customer satisfaction and especially being an active advertising tool for the companies willing to enter the foreign markets. Key Words : Internet, Marketing in Internet, Internet Advertising Lecture Code : ÎŞLT 590en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleİnternet reklamcılığı ve Gaziantep işletmelerinde bir uygulama
dc.title.alternativeInternet advertising and an application in Gaziantep companies
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmInternet
dc.subject.ytmAdvertising
dc.subject.ytmAdvertisements
dc.subject.ytmElectronic marketing
dc.identifier.yokid148111
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityGAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid137736
dc.description.pages159
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess