Show simple item record

dc.contributor.advisorSeyrek, İbrahim Halil
dc.contributor.authorAkşahin, Arzu
dc.date.accessioned2020-12-29T13:10:13Z
dc.date.available2020-12-29T13:10:13Z
dc.date.submitted2016
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/420585
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı Türkiye'de mobil bankacılık uygulamalarının kalite faktörlerinin kullanıcılar açısından önemlilik derecelerini belirlemektir. Bu doğrultuda, farklı bankaların 150 mobil bankacılık uygulaması kullanıcılarından veri toplanmıştır. Verilerin toplanmasında anket yöntemi kullanılmıştır. Elde edilen veriler, Tek Yönlü Varyans Analizi (ANOVA) ve Analitik Hiyerarşi Prosesi yöntemleri ile analiz edilmiştir. Yapılan analizler sonucunda, uygulamaların kullanıcılarına göre, işlevselliğin en önemli faktör olduğu, ardından sırayla içerik, müşteri hizmeti ve arayüz tasarımı faktörlerinin geldiği tespit edilmiştir.
dc.description.abstractThe aim of this study is to determine the relative importance of mobile banking applications quality factors for the users in Turkey.Forthis purpose, data were collected from 150 users of mobile banking applications. A questionnaire was used to collect the data. The collected data were analyzed using One-Way Analysis of Variance (ANOVA) and Analytic Hierarchy Process methods.As a result of analyses, it was found out that functionality is the most important quality factor, followed in order by content, customer service and interface design.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectBankacılıktr_TR
dc.subjectBankingen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleThe relative importance of quality factors in mobile banking applications
dc.title.alternativeMobil bankacılık uygulamalarında kalite faktörlerinin göreli önemi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmAnalytical hierarchy process
dc.subject.ytmBanks
dc.subject.ytmMobile banking
dc.subject.ytmQuality
dc.identifier.yokid10120751
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityGAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid441066
dc.description.pages84
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess