Show simple item record

dc.contributor.advisorKısakürek, Muhammet Mustafa
dc.contributor.authorGürsoy, Recep
dc.date.accessioned2020-12-29T13:09:15Z
dc.date.available2020-12-29T13:09:15Z
dc.date.submitted2017
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/420280
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı kurumsal sosyal sorumluluk kavramı hakkında genel bilgiler vermek ve çalışanlarının demografik özelliklerinin, çalıştıkları firmaların kurumsal-sosyal sorumluluk düzeylerine ilişkin algılarında anlamlı farklılık olup olmadığını test etmektir. Bu bağlamda Gaziantep ilinde faaliyet göstermekte olan bir firmada çalışan doksan beş kişiden anket yöntemi ile toplanan veriler analiz edilmiş, kurumsal-sosyal sorumluluk algısının çalışanların cinsiyetine göre anlamlı farklılık gösterdiği, topluma karşı sosyal sorumluluğun çalışılan pozisyona göre anlamlı farklılık gösterdiği, müşterilere karşı sosyal sorumluluğun eğitim durumuna göre anlamlı farklılık gösterdiği bulguları elde edilmiştir.Anahtar Kelimeler: Sosyal Sorumluluk, Kurumsal Sosyal Sorumluluk
dc.description.abstractThe aim of this study is to give general information about the concept of Corporate Social Responsibility and to test whether the demographics of the employees are meaningful in their perceptions about the levels of corporate-social responsibility of the firms they work with. In this context, the collected data were analyzed which was collected from ninety-five people working in a company operating in the province of Gaziantep. The results showed that the sense of corporate-social responsibility showed a significant difference according to the gender, social responsibility towards society showed a significant difference according to the position and social responsibility towards customers showed significant difference as per education level.Key Words: Social Responsibility, Coporate-Social Responsibilityen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectDemografitr_TR
dc.subjectDemographyen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleÇalışanların kurumsal sosyal sorumluluk algılarının demografik özelliklerine göre analizi: Gaziantep`teki bir işletmede uygulama
dc.title.alternativeThe analysis of corporate – social responsbility perspective according to employee's demographic characteristic: Implementation at a business in Gazi̇antep
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmInstitutional responsibility
dc.subject.ytmCorporate social responsibility
dc.subject.ytmDemographic characteristics
dc.subject.ytmBusinesses
dc.subject.ytmGaziantep
dc.subject.ytmWorkers
dc.subject.ytmEducation
dc.subject.ytmResponsibility
dc.identifier.yokid10145834
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityGAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid469153
dc.description.pages71
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess