Show simple item record

dc.contributor.advisorTan, Ahmet
dc.contributor.authorÖzelbistan, Damla
dc.date.accessioned2020-12-29T13:09:10Z
dc.date.available2020-12-29T13:09:10Z
dc.date.submitted2017
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/420243
dc.description.abstractEğlence pazarlamasında amaç, hedef kitleye boş zamanlarında değerlendirebilecekleri eğlenceli deneyimler sunmaktır. Bu eğlenceli faaliyetler sayesinde tüketiciler ruh ve bedenlerini dinlendirerek günlük koşuşturmalarından uzaklaşma fırsatı bulmaktadırlar. Son yıllarda eğlence pazarlaması tüm dünyada büyük bir gelişme göstermiş ve eğlence pazarında hizmet sunan örgütler çoğalmıştır. Artan rekabet, işletmelerin pazarlama, yöntem ve stratejilerini daha titiz planlamalarını gerektirmektedir. Araştırma ile eğlence pazarlaması kapsamında ParkAntep'in, ziyaretçiler tarafından nasıl algılandığını ortaya koymayı amaçlamaktadır. Araştırmada farklı yaştaki, farklı medeni durumdaki ve farklı aile birey sayısına sahip olan ziyaretçilerin cevapları farklı olabildiği ve yaşın, medeni durumun ve aile birey sayısının cevaplar üzerinde bir etkisi olduğu görülmüştür.
dc.description.abstractThe goal in entertainment marketing is to provide entertaining experiences that the target audience can consume in their free time. Thanks to these fun activities, consumers are able to relax their soul and body and get away from their daily hustle and bustle. In recent years, entertainment marketing has made great progress all over the world and organizations that provide services in the entertainment market have increased. Increasing competition requires more rigorous planning of marketing methods and strategies. The aim of this thesis is to analize, from entertainment marketing perspective, how ParkAntep is recognized by its visitors. Respondents with different age, different marital status, and different family members have different answers. Age, marital status and number of family members are found to have an effect on the answers.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleEğlence pazarlaması: `Parkantep örneği`
dc.title.alternativeEntertainment marketing: `Parkantep case`
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmBusinesses
dc.subject.ytmGaziantep
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmEntertainments
dc.subject.ytmEntertainment places
dc.subject.ytmMarketing strategies
dc.identifier.yokid10147045
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityGAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid469155
dc.description.pages83
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess