Show simple item record

dc.contributor.advisorPekmezci, Mehmet Turan
dc.contributor.authorDada, Tayssir
dc.date.accessioned2020-12-29T13:08:07Z
dc.date.available2020-12-29T13:08:07Z
dc.date.submitted2017
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/419915
dc.description.abstractBu arştırmanın amacı; Gaziantep'teki bankaların müşterilere sunmuş olduğu hizmetleri değerlendirmek ve müşteri memnuniyetine etki eden hizmet kalite düzeyini belirlemektir. Bu kapsamda araştırmada anket tekniği kullanılarak elde edilen 410 verinin analizleri sonucunda; güvenilirlik ve hizmetlerde empati değişkenlerinin müşteri memnuniyetini etkilediği tespit edilmiştir. Ayrıca bu çalışmada müşteri memnuniyetinin demografik özelliklere farklılıkgösterdiği tespit edilmiştir.
dc.description.abstractThe purpose of this research is to evaluate the service soffered by the banks in Gaziantep to the customer sand to determine the level of service quality tha taffects customer satisfaction. Int his context, as a result of the analysis of 410 sur vey dataobtained by using the sur vey technique in the research; reliability and empathy variables in service saffect customer satisfaction. Inaddition, it has been determined that customer satisfaction differs by demographic characteristics.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectBankacılıktr_TR
dc.subjectBankingen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleBankacılık sektöründe hizmet kalite düzeyinin müşteri memnuniyetine etkisi Gaziantep ilinde bir uygulama
dc.title.alternativeThe effect of service quality level to customer satisfactionin banking sector
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmService quality
dc.subject.ytmService providence
dc.subject.ytmMeasurement and evaluation
dc.subject.ytmCustomer satisfaction
dc.subject.ytmGaziantep
dc.subject.ytmDemographic characteristics
dc.subject.ytmBanking sector
dc.subject.ytmQuality
dc.identifier.yokid10162303
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityGAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid469192
dc.description.pages83
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess