Show simple item record

dc.contributor.advisorMutlu, Hanifi Murat
dc.contributor.authorKöseoğlu, Ali Riza
dc.date.accessioned2020-12-29T13:07:06Z
dc.date.available2020-12-29T13:07:06Z
dc.date.submitted2018
dc.date.issued2020-02-14
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/419587
dc.description.abstractBu çalışma ile Ağızdan Ağıza Pazarlama (AAP), hizmet kalitesi, kurumsal ün ve kurumsal imajın diş sağlığı hizmeti alan bireylerin kurumsal sadakati üzerine etkisini tanımlamak ve değişkenler arası ilişkinin incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada veri toplama yöntemi olarak yüz yüze anket yöntemi kullanıldı. Araştırma değişkenlerini ölçümlemek amacıyla ulusal ve uluslararası alanda yapılmış çalışmalardan yararlanıldı. Araştırma örneklemi diş sağlığı merkezlerinden ayakta hizmet alan 172 hastadan oluşmuştur. Araştırma sonuçları sağlık durumunun, ekonomik farklılığın ve hastaların hizmet alırken yaptıkları ödeme türünün kurumsal sadakatin oluşması ve kurumsal imaj, kurumsal ün, hizmet kalitesi ve AAP üzerinde istatistiksel olarak etkili olduğu göstermektedir.
dc.description.abstractIn this study, it is aimed to define the effect of word of marketing, quality of service and corporate image, reputation on corporate loyalty of patients who have had dental health service and investigate relation within the components. Questionnaire form was prepared as data collection method in the research. International and national scientific studies were analysed for composing the form. The sample of the study was consisted of 172 outpatients. It was found that the health status, economic situation, and mode of payment for having dental health services of the patients were statistically significant on corporate loyalty and corporate image, corporate reputation, health quality and word of marketing.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectSağlık Kurumları Yönetimitr_TR
dc.subjectHealth Care Managementen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleAğızdan ağıza pazarlama ve kurumsal imajın müşteri sadakati üzerine etkisi
dc.title.alternativeThe effects of word of mouth and corporate image on customer loyalty
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-02-14
dc.contributor.departmentSağlık Kurumları İşletmeciliği Anabilim Dalı
dc.subject.ytmWord of mouth communication
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmImage
dc.subject.ytmCustomer loyalty
dc.subject.ytmCorporation image
dc.subject.ytmMouth and Dental Healthcare Centers
dc.subject.ytmService quality
dc.identifier.yokid10205167
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityGAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid524293
dc.description.pages91
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess