Yedinci sınıf fen ve teknoloji dersi ışık ünitesinde öğrenci sorularına yönelik uygulanan öğretim etkinliğinin incelenmesi
dc.contributor.advisor | Işık, Hakan | |
dc.contributor.author | Köseoğlu, Enis | |
dc.date.accessioned | 2020-12-29T13:06:37Z | |
dc.date.available | 2020-12-29T13:06:37Z | |
dc.date.submitted | 2015 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/419413 | |
dc.description.abstract | Çalışma ilköğretim yedinci sınıf fen ve teknoloji dersi ışık ünitesi öğretimi sırasında üç konu başlığında gerçekleştirilmiştir. Muğla ilinde iki ortaokulda bulunan öğrenciler çalışmaya katılmıştır. Bu öğrencilerden sadece bir gruba soru sormaya yönelik yönlendirme yapılmıştır. Diğer gruba soru somaya yönelik bir yönlendirme yapılmamıştır. Çalışma zayıf deneysel desene dayalı olarak gerçekleştirilmiştir. | |
dc.description.abstract | The study was conducted during the instructions of three subjects of light unit covered in seventh grade science and technology course. The seventh graders in two secondary schools in Mugla enrolled in the study. First group of these students were guided on how to write or generate proper questions. Second group of these students did not receive any guidance on how to write questions. The design of the study could be considered as a weak experimental one. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Yedinci sınıf fen ve teknoloji dersi ışık ünitesinde öğrenci sorularına yönelik uygulanan öğretim etkinliğinin incelenmesi | |
dc.title.alternative | Nvestigation of seventh grade science and technology course applied for light unit student activity academic questions | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | İlköğretim Anabilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Questions | |
dc.subject.ytm | Science and technology course | |
dc.subject.ytm | Curriculum | |
dc.subject.ytm | Students | |
dc.subject.ytm | Efficiency | |
dc.subject.ytm | Effectiveness of training | |
dc.subject.ytm | Open ended questions | |
dc.subject.ytm | Implicit questions | |
dc.identifier.yokid | 10095913 | |
dc.publisher.institute | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 428414 | |
dc.description.pages | 118 | |
dc.publisher.discipline | Fen Bilgisi Öğretmenliği Bilim Dalı |