Search
Now showing items 1-5 of 5
Türkiye`deki katılım bankalarında pazar odaklılığın işletme performansına etkisi
(2018-08-06)
Bu çalışmada pazar odaklılığın işletme performansı üzerindeki etkisi incelenmiştir. Bu kapsamda pazar odaklılığın alt boyutlarından olan müşteri odaklılık, rakip odaklılık ve departmanlar arası koordinasyonun, işletme ...
Katılım bankaları ile konvansiyonel bankaların etkinliklerinin VZA ve Malmquist TVF endeksi ile karşılaştırılması
(2018-08-06)
Son yıllarda çok sık yaşanılan finansal sistem krizleri nedeniyle alternatif arayışları artmaya başlamış ve bu doğrultuda İslami finans, hem Dünyada hem de Türkiye'de ilgi odağı haline gelmiştir. Türkiye'de ilk ...
Katılım bankacılığının Türkiye`deki uygulamalarının performans analizi açısından değerlendirilmesi
(2019-02-15)
Ekonomilerde kritik öneme sahip olan bankacılık sektörü için etkin ve verimli çalışmak büyük önem arz etmektedir. Ekonomilerde son yıllarda yaşanan küresel krizler faizli işlem yürüten bankalara olan güveni azaltmıştır. ...
Müşterilerin demografik özelliklerine göre katılım bankalarını tercih etme nedenleri
(2019-12-20)
Bu çalışma ile bireylerin katılım bankalarını tercih ederken hangi faktörleri, ne ölçüde göz önünde bulundurdukları tespit edilmeye çalışılmıştır. Demografik değişkenlerin, tercih faktörleri üzerindeki etkisi tespit edilmeye ...
Türkiye`deki mevduat ve katılım bankalarının sosyal medya kullanımına ilişkin bir değerlendirme: Facebook Değerlendirme Endeksi
(2019-01-03)
Sosyal medya sitelerinin popülaritesi ve internet kullanıcılarına sunduğu hizmet çeşitliliği her geçen gün artmaktadır. Bu artışın bir sonucu olarak, sosyal medya hem müşteriler hem de firmalar için önemli bir konu haline ...