Search
Now showing items 1-5 of 5
Türev ürün kullanımının Türk bankacılık sektörü`nün etkinliği ile ilişkisi
(2020-09-08)
Çalışmanın amacı, Türk Bankacılık Sektörü' nün etkinliğinde türev ürün kullanımının rolünü ortaya koymaktır. Bu amaçla 2005-2016 yılları arasında faaliyet gösteren kamu, özel ve yabancı sermayeli bankaların etkinlikleri ...
KOBİ`lere kredi verme davranışı: Türk bankacılık sektörü`nde bir uygulama
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı bankaların Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelere (KOBİ) kullandırdıkları kredileri etkileyen faktörleri ortaya koymaktır. Bu amaçla kamu, katılım, yerli-özel ve yabancı banka gruplarının her birinin ...
Finansal kriz-bankacılık krizleri bağlamında krizden etkilenen bankaların yeniden yapılandırılması
(2018-08-06)
Karlılık bir işletmenin varoluş sebebi olup, şirketler kar yarattıkça yaşarlar. Bankalar da kar amacı güden işletmelerdir. Dolayısıyla bankaların karlılık performansı, banka yönetiminin başarısını da ortaya koymaktadır. ...
Türkiye`deki mevduat ve katılım bankalarının sosyal medya kullanımına ilişkin bir değerlendirme: Facebook Değerlendirme Endeksi
(2019-01-03)
Sosyal medya sitelerinin popülaritesi ve internet kullanıcılarına sunduğu hizmet çeşitliliği her geçen gün artmaktadır. Bu artışın bir sonucu olarak, sosyal medya hem müşteriler hem de firmalar için önemli bir konu haline ...
Bankacılık sektöründe hizmet kalite düzeyinin müşteri memnuniyetine etkisi Gaziantep ilinde bir uygulama
(2018-08-06)
Bu arştırmanın amacı; Gaziantep'teki bankaların müşterilere sunmuş olduğu hizmetleri değerlendirmek ve müşteri memnuniyetine etki eden hizmet kalite düzeyini belirlemektir. Bu kapsamda araştırmada anket tekniği ...