Search
Now showing items 1-2 of 2
Yükseköğretim kurumlarında pazarlama iletişimi faaliyetlerinin öğrenci tercihleri üzerindeki rolü, TRC1 bölgesi uygulaması
(2019-12-26)
Yükseköğretim kurumlarının sayısı ülkemizde ve dünyada her geçen gün artmaktadır. Bu artan sayıyla birlikte yükseköğretim kurumları nitelik ve niceliklerinde de önemli gelişmeler olmaktadır. Bu pozitif gelişmeler yükseköğretim ...
A proposed program for the in service training needs of the emplyees working at Marmara University
(2019-01-24)
Bu çalışmanın amacı, Marmara Üniversitesi'nde (M.Ü) idari görev yapan personelin (daktilograf, sekreter, memur, kütüphaneci ve hizmetli) hizmet-içi eğitim ihtiyaçlarını karşılayacak olan bir hizmet-içi eğitim programı ...