Now showing items 1-2 of 2

    • Ağızdan ağıza pazarlama ve kurumsal imajın müşteri sadakati üzerine etkisi 

      Köseoğlu, Ali Riza (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-02-14)
      Bu çalışma ile Ağızdan Ağıza Pazarlama (AAP), hizmet kalitesi, kurumsal ün ve kurumsal imajın diş sağlığı hizmeti alan bireylerin kurumsal sadakati üzerine etkisini tanımlamak ve değişkenler arası ilişkinin incelenmesi ...
    • Kamu hastanelerinde hasta-personel ilişkileri 

      Erkan, Cihan (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-11-27)
      Günümüzde, hastaların kamu hastanelerini tercih etmeleri ve hasta-personel ilişkileri sıkça tartışılan bir konu haline gelmiştir. Yaşadığımız çağda iletişim her zamankinden daha büyük bir öneme sahiptir. Bu dönemde bir güç ...