Show simple item record

dc.contributor.advisorKüçükaltan, Derman
dc.contributor.authorAltay, Saim
dc.date.accessioned2020-12-29T12:51:45Z
dc.date.available2020-12-29T12:51:45Z
dc.date.submitted2009
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/414522
dc.description.abstractUlusal ve uluslararası alanda tarihi ve kültürel varlıkların tanıtımının yapılması ve kentin görülüp gezilebilecek yerler olması yolunda, şehir veya ülkelerin markalaşması, kentsel, bölgesel ve ülke kalkınmasının en önemli araçlarından biri haline gelmiştir.Bu tez çalışmasında Edirne kentinin var olan tarihsel ve kültürel zenginliklerinin kent markası yaratmadaki etkileri temel amaç olarak belirlenmektedir. Bu çalışmada teorik olarak markalaşma, markalaşmanın kentin talep edilebilirliğini arttırmadaki önemi, Edirne'nin tarihsel ve kültürel zenginliklerinin tespiti, SWOT analizi kavramı tanımsal yönden incelenmesi ve Edirne kentinin SWOT analizi yöntemi ile üstün, zayıf, fırsat ve tehdit içeren noktaları tespit edilmiştir.Anahtar Kelimeler: Marka, Marka Kent, Markalaşma, Edirne Kenti, SWOT Analizi.
dc.description.abstractIn national and international arena, the advertisement of historical and cultural assets and branding a city or country, to make a city one of the places to be visited, has become one of the most important means of an improvement of urban, territory and country.In this thesis study, the impacts of historical and cultural abundance that the city of Edirne has in creating a brand city are defined as to be the main purpose. In this paper, branding in theory, the importance of branding as it increases the demands on a city, the presentation of historical and cultural abundance of Edirne, the examination of SWOT analysis regarding its definition and the city of Edirne?s superior and weak features and its opportunities and constraints are found out through the method of SWOT analysis.Key words: Brand, Brand City, Branding, The city of Edirne, SWOT Analysisen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleKültür odaklı kentlerde markalaşma ve Edirne örneği
dc.title.alternativeBranding in culture-oriented cities, `the example of Edirne?
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmUrban identity
dc.subject.ytmEdirne
dc.subject.ytmBrand
dc.subject.ytmBrand image
dc.subject.ytmBrabd identity
dc.subject.ytmBrand creating
dc.subject.ytmSwot analysis
dc.subject.ytmUrban culture
dc.subject.ytmCities
dc.identifier.yokid352492
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityTRAKYA ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid241097
dc.description.pages120
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess