Show simple item record

dc.contributor.advisorÇolak, Aytül
dc.contributor.authorKalyoncu, Tuba
dc.date.accessioned2020-12-29T12:50:55Z
dc.date.available2020-12-29T12:50:55Z
dc.date.submitted2010
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/414348
dc.description.abstractPerformans değerleme insan kaynakları yönetiminin en önemli işlevleri arasındadır. Performans değerlemeyi; kişinin herhangi bir konudaki etkinliğini ve başarı düzeyini belirlemeye yönelik çalışmalar oluşturmaktadır. Etkinlik düzeyi ve başarıyı ölçmek ise oldukça zor bir iştir. Bu zorluğun başlıca nedeni, söz konusu olanın bir insana yönelik değerlendirme olmasıdır. Diğer bir zorluk ise performans veya başarının subjektif bir kavram olmasıdır.İşletmeler, artan rekabet koşullarına ve değişen çevre koşullarına uyum sağlayabilmek için, performans ölçüm sistemlerinin tasarımını da yeniden değerlendirmektedirler. İşletmeler performans ölçüm sistemlerinin tasarımında örgütsel performansın yanı sıra çalışanların performanslarını da dikkate almaktadırlar.Bu çalışmada performansa göre ücretlemeye ilişkin çalışanların bakış açılarının ortaya konulması hedeflenilmektedir. Tezin teorik bölümünde performans değerlendirilmesi, performansa göre ücretlendirme ve performansa göre ücretlendirmede yapılan hatalar, karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri açıklanmaya çalışılmıştır.Anahtar kelimeler: Performans Değerlemesi, Ücret Yönetimi
dc.description.abstractPerformance appraisal in human resource management are among the most important functions. To performance appraisal, the person in any matter to determine the degree of effectiveness and success of efforts constituted. To measure the level of activity and success is quite a difficult job. The main cause of these difficulties, the question is what is a human-oriented evaluation. Another difficulty is a subjective concept that is performance or achievements.Businesses are increasingly competitive conditions and to adapt to changing environmental conditions, re-assess the design of performance measurement systems. Business performance measurement systems as well as the staff's performance also was taken into consideration in the design of organizational performance.This study compared the performance of employees' perspectives on ücretlemeye hedeflenilmektedir prove. Theoretical part of the thesis, performance evaluation, performance-based pricing, and monetize by performance errors, tried to explain the problems and solutions.Keywords: Performance Evaluation, Management Feeen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectÇalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileritr_TR
dc.subjectLabour Economics and Industrial Relationsen_US
dc.titlePerformans değerlemesi ve ücret yönetimi arasındaki ilişki: TEB Çağrı Merkezi örneği
dc.title.alternativeThe relationship between performance appraisal and management fee: The case of TEB Call Center
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentÇalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Anabilim Dalı
dc.subject.ytmPerformance evaluation
dc.subject.ytmWage management
dc.subject.ytmWage
dc.subject.ytmBanks
dc.subject.ytmCall center
dc.subject.ytmHuman resources management
dc.subject.ytmBank employees
dc.subject.ytmManagement
dc.subject.ytmPerformance
dc.identifier.yokid386624
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityTRAKYA ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid308938
dc.description.pages189
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess