Search
Now showing items 1-2 of 2
Oyunlaştırılmış oyun temelli öğrenmenin öğrencilerin fen bilimleri dersi başarılarına ve derse yönelik tutumlarına etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmanın amacı, oyun temelli öğrenmenin 5. sınıf öğrencilerinin Fen Bilimleri dersindeki başarılarına ve tutumlarına etkisini araştırmaktır. Bu amaç doğrultusunda 5. sınıf Fen Bilimleri dersi `Vücudumuzun Bilmecesini ...
Oyunlaştırılmış bir soru cevap aracının meslek lisesi öğrencilerinin akademik başarı ve içsel motivasyonuna etkisi
(2020-02-10)
Mesleki eğitimde önemli sorunların başında, ders kitabı yerine kullanılan bireyselleştirilmiş öğrenme materyallerinin yetersizliği ve buna bağlı olarak oluşabilen düşük öğrenci motivasyonu gelmektedir. Bu araştırma ...