Search
Now showing items 1-3 of 3
A framework for quest generation based on NPC motivations
(2021-05-05)
Sistemde oyunlar için, ortamdan ve evrenden bağımsız olarak serüvenler üretilmektedir. Ortam ve kurgu dünyanın o anki durumu girdi olarak alınır, daha sonra serüvenler, bu kurgu dünyanın kuralları ve kısıtları baz alınarak ...
Personality types and decision making in games: A case study of telltale games
(2021-02-03)
Teknolojinin gelişmesi ile birlikte oyunlar giderek daha oyuncu karar odaklı olmaya başlamıştır. Oyun hikâyeleri görseller, gelişmekte, güçlenmekte ve giderek daha gerçekçi olmaktadır. Bazı oyunlar, hikayeleri oyuncuların ...
Effects of microtransactions on monetization in changing mobile game trends
(2021-01-29)
Cep telefonu pazarının 90'lı yılların sonlarında büyümesiyle birlikte, özellikle video oyunları için içerik ve yazılım üretiminde uzmanlaşmış çok sayıda şirket kurulmuştu. Bunun yanı sıra oyun endüstrisi dışındaki ...