Search
Now showing items 1-10 of 639
Müşteri ilişkileri yönetimi uygulamalarında sistem başarı ölçütlerinin değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı teknolojik bir yenilik olan CRM Uygulamalarında satış süreçlerini incelemek ve sistem başarısını ölçmektir. Çalışmada sistem başarısını ölçmek için 1992 yılında oluşturulan başarı modelleri arasında en ...
Hazır gıda ürünlerinde ambalaj fonksiyonlarının tüketicilerin satın alma kararları üzerindeki etkilerinin incelenmesi
(2020-09-01)
Günümüzde tüketiciler alışveriş esnasında çok fazla ürün çeşidi ile karşı karşıya kalmaktadır. Bu nedenle tüketiciler tercih yaparken birçok kriteri değerlendirerek karar vermektedirler. Piyasa şartları, firmaların rekabetçi ...
Bilişim sektöründe süreç yönetimi ve bir uygulama
(2021-05-03)
Bu çalışma, organizasyonlarda satın alma süreçleri içerisinde yer alan darboğazları ve bunların çözümleri konusunu ele almaktadır. Bu amaçla, darboğaz ve kısıtlar teoremi gibi anahtar kelimeler tanımlanmıştır. Ayrıca, ...
Basketbol izleyicisinin salona gitme nedenleri: Anadolu Efes Spor Kulübü örneği
(2020-02-10)
Bu çalışmanın amacı, endüstriyelleşen sporda basketbol izleyicisinin salona gitmek için aldıkları kararları etkileyen faktörleri Anadolu Efes Spor Kulübü'nün taraftar davranışları üzerinden belirlenmesidir. Çalışmada ...
Örgütsel sessizliğin iş tatmini ve işten ayrılma niyeti üzerine etkisi
(2018-08-06)
ĠĢ hayatındaki sert rekabet koĢullarında Ģirketlerin en büyük avantajlarından biri sahipolduğu insan kaynağıdır. ÇalıĢanların sahip oldukları bilgi, beceri ve yeteneklerdoğrultusunda Ģirketlere yapacağı katkı, ortaya ...
Örgütsel adaletin işten ayrılma davranışı üzerine etkisi
(2019-07-30)
Örgütsel adalet algısının çalışanların işten ayrılma davranışları üzerinde ne derece etkili olduğunu araştırmak amacıyla hazırlanan bu çalışma üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde işten ayrılma davranışı ayrıntılı ...
Bankacılık sektöründe verilen hizmet kalitesinin müşteri memnuniyetine etkisi: İstanbul ili örneği
(2020-01-03)
Hizmet sektöründe yer alan işletmelerin müşteri taleplerini karşılayabilmesi noktasında sunulan ürünlerin ve hizmetlerin kalitesi oldukça önemlidir. Günümüz hizmet sektöründe ürün çeşitliliğinin çok olmasından ve farklı ...
Kurumsal risk yönetiminin iç denetime olan etkisi: Hizmet sektöründe vaka çalışması
(2020-08-20)
İç denetim kavramı ortaya çıktığı yıllardan günümüze dek işletmelerde yaşanan değişimler ve buna bağlı olarak işletme fonksiyonlarının ihtiyaçları doğrultusunda değişiklik göstermiştir. İster işletmelerin içinde bulunduğu ...
Marka bağlılığında materyalist eğilimlerin ve beden algısının etkilerinin incelenmesi
(2021-01-28)
Araştırma kapsamında tüketicilerin materyalist eğilimler ve beden algısının marka bağlılıkları üzerindeki etkisinin araştırılması amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda İstanbul'da ikamet eden 405 giyim sektörü tüketicisine ...
Savunma ve havacılık sanayiinde yeni ürün geliştirme projelerinde risk yönetimi süreci başlangıç aşamasının analizi
(2018-08-06)
Günümüzde ürün geliştirmenin önemi çok artmış ve işletmelerin faaliyetleri içerisinde önemli yer tutmaya başlamıştır. Yüksek teknolojiye önderlik yapan ve dünyada en fazla büyümeyi gerçekleştiren sektörlerin başında gelen ...