Search
Now showing items 1-10 of 995
Müşteri ilişkileri yönetimi uygulamalarında sistem başarı ölçütlerinin değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı teknolojik bir yenilik olan CRM Uygulamalarında satış süreçlerini incelemek ve sistem başarısını ölçmektir. Çalışmada sistem başarısını ölçmek için 1992 yılında oluşturulan başarı modelleri arasında en ...
The relationship between digitalization and operational efficiency: Evidence from the turkish telecommunication industry
(2019-12-27)
Teknolojinin gelişimiyle birlikte, veri üretilme hızı artarken, buna paralel olarak da teknoloji kullanıcılarının taleplerine çözüm üretme hızı da artmıştır. Günümüz dünyasında verinin üretilme hızını etkileyen en önemli ...
Hazır gıda ürünlerinde ambalaj fonksiyonlarının tüketicilerin satın alma kararları üzerindeki etkilerinin incelenmesi
(2020-09-01)
Günümüzde tüketiciler alışveriş esnasında çok fazla ürün çeşidi ile karşı karşıya kalmaktadır. Bu nedenle tüketiciler tercih yaparken birçok kriteri değerlendirerek karar vermektedirler. Piyasa şartları, firmaların rekabetçi ...
Family embeddedness of opportunity recognition among women entrepreneurs in Turkey: A gendered perspective
(2020-04-21)
Son yıllarda kadın girişimciliği ekonomilerin gelişmesine desteğinden dolayı yararlı bir uğraş olarak görülmektedir. Girişimcilik davranışının ilk ve en önemli süreçlerinden biri olan fırsat tanımlama ile alakalı birçok ...
Bilişim sektöründe süreç yönetimi ve bir uygulama
(2021-05-03)
Bu çalışma, organizasyonlarda satın alma süreçleri içerisinde yer alan darboğazları ve bunların çözümleri konusunu ele almaktadır. Bu amaçla, darboğaz ve kısıtlar teoremi gibi anahtar kelimeler tanımlanmıştır. Ayrıca, ...
Basketbol izleyicisinin salona gitme nedenleri: Anadolu Efes Spor Kulübü örneği
(2020-02-10)
Bu çalışmanın amacı, endüstriyelleşen sporda basketbol izleyicisinin salona gitmek için aldıkları kararları etkileyen faktörleri Anadolu Efes Spor Kulübü'nün taraftar davranışları üzerinden belirlenmesidir. Çalışmada ...
The impact of social media on purchasing behavior of tourism consumers in Turkey
(2018-12-10)
Günümüzde iletişim teknolojileri hızla gelişmekte olduğundan insanların internet ve Web araçlarını gittikçe daha çok kullandıkları görülmektedir. Bu araçlardan en önemlisi sosyal medyadır. Sosyal medya, kullanıcıların ...
Standardization vs. adaptation determinants in marketing strategy of multinational company subsidaries of consumer electronics
(2018-08-06)
Bu tezin amacı, küresel tüketici elektroniği firmalarının yerel ofislerinin yürüttüğü pazarlama stratejilerinde kullanılan standartlaşma/yerelleşme yöntemlerinin belirleyici etkenlerine odaklanmaktır. Pazarlama planlarının ...
Örgütsel sessizliğin iş tatmini ve işten ayrılma niyeti üzerine etkisi
(2018-08-06)
ĠĢ hayatındaki sert rekabet koĢullarında Ģirketlerin en büyük avantajlarından biri sahipolduğu insan kaynağıdır. ÇalıĢanların sahip oldukları bilgi, beceri ve yeteneklerdoğrultusunda Ģirketlere yapacağı katkı, ortaya ...
The relationships between impulse buying tendency, variety-seeking tendency, price consciousness and interpersonal influence on consumer decision making process
(2020-09-04)
Bu çalışmanın amacı, dürtüsel satın alma eğilimi, tüketicilerin ürün çeşitliliği arayışı eğilimi, fiyat bilinci ve kişiler arası etkilenme kavramlarının arasındaki ilişkileri tüketici karar verme süreçleri çerçevesinde ...