Search
Now showing items 1-3 of 3
Oyunlaştırılmış oyun temelli öğrenmenin öğrencilerin fen bilimleri dersi başarılarına ve derse yönelik tutumlarına etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmanın amacı, oyun temelli öğrenmenin 5. sınıf öğrencilerinin Fen Bilimleri dersindeki başarılarına ve tutumlarına etkisini araştırmaktır. Bu amaç doğrultusunda 5. sınıf Fen Bilimleri dersi `Vücudumuzun Bilmecesini ...
Agile (Scrum) implementations for banking applications in Turkey, is scrum useful or not?
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı Çevik yazılım geliştirme metodolojisinin Türkiye'deki bankacılık uygulamalarında başarılı olup olmadığı anlamaya çalışmaktır. Uzun yıllardır geleneksel yazılım geliştirme metodolojisi ile yazılım ...
Oyunlaştırılmış bir soru cevap aracının meslek lisesi öğrencilerinin akademik başarı ve içsel motivasyonuna etkisi
(2020-02-10)
Mesleki eğitimde önemli sorunların başında, ders kitabı yerine kullanılan bireyselleştirilmiş öğrenme materyallerinin yetersizliği ve buna bağlı olarak oluşabilen düşük öğrenci motivasyonu gelmektedir. Bu araştırma ...