Show simple item record

dc.contributor.advisorTorlak, Ömer
dc.contributor.authorKüçükhasköylü, Tolga
dc.date.accessioned2020-12-29T11:54:58Z
dc.date.available2020-12-29T11:54:58Z
dc.date.submitted2004
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/406581
dc.description.abstractGünümüzde işletmelerin sürekliliklerini sağlayabilmesi ve küresel rekabet ortamında ayakta kalabilmeleri için düşük maliyetli, yüksek kaliteli ürünler üretmeleri yanında, müşteri hizmet seviyesini yükseltmeleri de gerekmektedir. Böyle bir sürecin yaratılması için yeni teknik ve yaklaşımları işletmelerde kullanmak gerekmektedir. Lojistik kavramı da bu ihtiyacın sonucu olarak ortaya çıkmıştır. Uluslararası pazarların büyümesi, teknolojinin gelişmesi ile işletmelerin organizasyon yapılarındaki lojistik faaliyetleri etkin bir şekilde uygulama ve denetlemek gerekmektedir. Çünkü herhangi bir lojistik faaliyette meydana gelen değişikliğin etkisi işletmenin bütün birimlerinde hissedilecektir. Bu sebeple lojistik faaliyetlerin bir sistem yaklaşımı içerisinde incelenmesi gerekmektedir. Bu çalışmada, uluslararası işletmelerde lojistik faaliyetler, bütünleşik bir yaklaşımla ele alınmıştır. Bu çerçevede, uluslararası pazarlama çabalarım yoğun bir şekilde sürdüren bir işletmede uluslararası lojistik faaliyetler bu yaklaşım doğrultusunda değerlendirilmiş ve öneriler getirilmiştir. vı
dc.description.abstractIn today's world, business enterprises, besides producing low-budget and high- quality products, have to increase the level of customer service in order to maintain their continuity and keep up in the global process. To create such a process, new techniques and approaches have to be employed in business enterprises. The concept of logistics has arisen as a result of this necessity. Due to the growth of the international market, it is essential to 'effectively apply and supervise the logistics activities in the structures of organizations and business enterprises. The effect of the change which occurs in a logistics activity is bound to be noticed in all of its units. For this reason, logistics activities have to be evaluated in a systematic approach. In this study, logistics activities in international business enterprises are analyzed in an integrated logistics approach. Moreover, suggestions are made to administrations which intensively continue their international marketing efforts; and their logistics activities are evaluated accordingly. '. VIIen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleUluslararası pazarlamada lojistik faaliyetler ve ihracatçı bir firma örneği
dc.title.alternativeThe logistics activities in international marketing and an examplification of an export firm
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmExporting firms
dc.subject.ytmLogistics
dc.subject.ytmLogistic management
dc.subject.ytmBusinesses
dc.subject.ytmExport
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmInternational marketing
dc.identifier.yokid163728
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid147748
dc.description.pages144
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess