Search
Now showing items 1-10 of 64
Türk Dili ve Edebiyatı hizmet öncesi öğretmen eğitiminde yansıtıcı öğretim uygulamalarının akademik yazma becerilerine etkisi
(2018-08-06)
Anlama becerileri (receptive language skills) ve aktarma/anlatma becerileri (expressive language skills) olarak bilinen temel dil becerilerinde yetkinlik kazanmak, dil öğreniminin nihai hedefini oluşturmaktadır. Nihai ...
Müzik öğretmeni adaylarının bireysel çalgı eğitimine dönük motivasyon düzeylerinin değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Bu araştırma ile, müzik öğretmeni adaylarının Bireysel Çalgı Eğitimi dersine ilişkin motivasyon seviyeleri demografik faktörler arasındaki ilişkinin tespit edilmesi hedeflenmiştir ve amaçlar doğrultusunda araştırmada tarama ...
Türk dili ve edebiyatı öğretmeni yetiştiren bölümlerin müfredatlarının Türk dili ve edebiyatı öğretmeni özel alan yeterliklerini karşılama düzeyi
(2018-08-06)
ÖZETYÜKSEK LİSANS TEZİTÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMENİ YETİŞTİREN KURUMLARIN TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMENİ ÖZEL ALAN YETERLİKLERİNİ KARŞILAMA DÜZEYİAhmet KARADOĞAN2014, 143 SayfaEğitim sisteminde meydana gelen değişiklikler ...
Matematik öğretmen adaylarının ve öğretmenlerinin öz düzenleme becerilerinin ve öz yeterlik algılarının incelenmesi
(2018-08-06)
Bu araştırmada matematik öğretmen adaylarının ve öğretmenlerinin öz düzenleme becerilerinin ve öz yeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi amaçlanmıştır. Bu araştırma ilişkisel tarama türünde betimsel ...
Öğretmen eğitiminde yapılandırmacı öğrenmeye dayalı uygulamaların öğretmen adaylarının problem çözme, eleştirel düşünme ve yaratıcı düşünme eğilimlerine etkileri
(2018-08-06)
Bu araştırma, öğretmen eğitiminde yapılandırmacı öğrenmeye dayalı uygulamaların öğretmen adaylarının problem çözme, eleştirel düşünme ve yaratıcı düşünme eğilimleri üzerine etkilerinin olup olmadığını tespit etmek amacıyla ...
Müzik öğretmeni adaylarının bireysel çalgı eğitimine dönük motivasyon düzeylerinin değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Bu araştırma ile, müzik öğretmeni adaylarının Bireysel Çalgı Eğitimi dersine ilişkin motivasyon seviyeleri demografik faktörler arasındaki ilişkinin tespit edilmesi hedeflenmiştir ve amaçlar doğrultusunda araştırmada tarama ...
Okul öncesi öğretmenleri ve öğretmen adaylarının duygusal zekâları ile okul öncesi öğretmenliğine ilişkin tutumlarının incelenmesi
(2018-08-06)
Araştırma, okul öncesi öğretmenlerinin ve son sınıf öğretmen adaylarının duygusal zekaları ile okul öncesi öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumlarının arasındaki ilişkiyi belirlemek amacıyla yapılmıştır. Araştırma, Erzurum ...
Öz-düzenleyici öğrenmenin görsel sanatlar öğretmeni adaylarının sanat eleştirisi dersine yönelik akademik başarılarına ve kalıcılığa etkisi
(2020-05-10)
Bu araştırmanın amacı öz düzenlemeli öğrenme yaklaşımının görsel sanatlar öğretmeni adaylarının sanat eleştirisi dersine yönelik akademik başarılarına ve kalıcılığa etkisini incelemektir.Nicel araştırma yöntemlerinden ...
Öğretmen adaylarının bilgisayarı tanımaları ile eğitimde kullanmaya yönelik tutumları arasındaki ilişki
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYARI TANIMALARI İLE EĞİTİMDE KULLANMAYA YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ Osman SAMANCI Danışman: Yard.Doç.Dr. Şerafettln KARAKAYA 2000-Sayfa:78 Jüri: Yard.Doç.Dr. ...
Okul öncesi öğretmenleri ve öğretmen adaylarının duygusal zekâları ile okul öncesi öğretmenliğine ilişkin tutumlarının incelenmesi
(2018-08-06)
Araştırma, okul öncesi öğretmenlerinin ve son sınıf öğretmen adaylarının duygusal zekaları ile okul öncesi öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumlarının arasındaki ilişkiyi belirlemek amacıyla yapılmıştır. Araştırma, Erzurum ...