Search
Now showing items 1-8 of 8
İşletmelerde marka kavramı ve Erzurum ilindeki KOBİ`ler üzerinde bir araştırma
(2018-08-06)
Küreselleşmenin getirdiği yoğun rekabet ortamında işletmeler pazardaki konumlarını korumak ya da geliştirmek istemektedirler. İşletmelerin bu amaçlarına ulaşabilmeleri için izledikleri bazı stratejiler vardır. Bu stratejilerden ...
İşletmelerde marka kavramı ve Erzurum ilindeki KOBİ`ler üzerinde bir araştırma
(2018-08-06)
Küreselleşmenin getirdiği yoğun rekabet ortamında işletmeler pazardaki konumlarını korumak ya da geliştirmek istemektedirler. İşletmelerin bu amaçlarına ulaşabilmeleri için izledikleri bazı stratejiler vardır. Bu stratejilerden ...
Küçük ve orta boy işletmelerde marka yönetimi ve bir alan araştırması
(2018-08-06)
Artan rekabet koşulları ve pazar ortamındaki değişim ve gelişimler ve bunların yarattığı etkiler küçük ve orta boy işletmeleri tüketici istek ve ihtiyaçlarını karşılamaya itmiştir. Bunun yanı sıra zorlu pazar koşulları ...
İşletmelerde marka kavramı ve Erzurum ilindeki KOBİ`ler üzerinde bir araştırma
(2018-08-06)
Küreselleşmenin getirdiği yoğun rekabet ortamında işletmeler pazardaki konumlarını korumak ya da geliştirmek istemektedirler. İşletmelerin bu amaçlarına ulaşabilmeleri için izledikleri bazı stratejiler vardır. Bu stratejilerden ...
Küçük ve orta boy işletmelerde marka yönetimi ve bir alan araştırması
(2018-08-06)
Artan rekabet koşulları ve pazar ortamındaki değişim ve gelişimler ve bunların yarattığı etkiler küçük ve orta boy işletmeleri tüketici istek ve ihtiyaçlarını karşılamaya itmiştir. Bunun yanı sıra zorlu pazar koşulları ...
İşletmelerde marka kavramı ve Erzurum ilindeki KOBİ`ler üzerinde bir araştırma
(2018-08-06)
Küreselleşmenin getirdiği yoğun rekabet ortamında işletmeler pazardaki konumlarını korumak ya da geliştirmek istemektedirler. İşletmelerin bu amaçlarına ulaşabilmeleri için izledikleri bazı stratejiler vardır. Bu stratejilerden ...
Küçük ve orta boy işletmelerde marka yönetimi ve bir alan araştırması
(2018-08-06)
Artan rekabet koşulları ve pazar ortamındaki değişim ve gelişimler ve bunların yarattığı etkiler küçük ve orta boy işletmeleri tüketici istek ve ihtiyaçlarını karşılamaya itmiştir. Bunun yanı sıra zorlu pazar koşulları ...
Küçük ve orta boy işletmelerde marka yönetimi ve bir alan araştırması
(2018-08-06)
Artan rekabet koşulları ve pazar ortamındaki değişim ve gelişimler ve bunların yarattığı etkiler küçük ve orta boy işletmeleri tüketici istek ve ihtiyaçlarını karşılamaya itmiştir. Bunun yanı sıra zorlu pazar koşulları ...