Search
Now showing items 1-8 of 8
Algılanan hizmet kalitesi ile davranışsal niyet arasındaki ilişkide müşteri memnuniyetinin rolü: Kış koridorunda bir uygulama
(2018-08-06)
Hizmet kalitesi, müşteri memnuniyeti ve davranışsal niyeti anlayabilmek ve açıklayabilmek için birçok araştırma yapılmış ve sonucun müşterilerin başlangıçta işletmeden bekledikleri hizmetin gerçekleşip gerçekleşmediği ...
Algılanan hizmet kalitesi ile davranışsal niyet arasındaki ilişkide müşteri memnuniyetinin rolü: Kış koridorunda bir uygulama
(2018-08-06)
Hizmet kalitesi, müşteri memnuniyeti ve davranışsal niyeti anlayabilmek ve açıklayabilmek için birçok araştırma yapılmış ve sonucun müşterilerin başlangıçta işletmeden bekledikleri hizmetin gerçekleşip gerçekleşmediği ...
Genel olarak otel işletmelerini etkileyen sorunlar: Doğu Anadolu bölgesinde bulunan otel işletmelerine yönelik bir uygulama
(2018-08-06)
Otel işletmeleri temelde modern işletmeciliğin kuralları ile yönetilse de, sektörün kendine has özellikleri otel işletmeciliğine farklı nitelikler katmaktadır. Öncelikle insana dayalı hizmet sunumu söz konusu olduğundan ...
Genel olarak otel işletmelerini etkileyen sorunlar: Doğu Anadolu bölgesinde bulunan otel işletmelerine yönelik bir uygulama
(2018-08-06)
Otel işletmeleri temelde modern işletmeciliğin kuralları ile yönetilse de, sektörün kendine has özellikleri otel işletmeciliğine farklı nitelikler katmaktadır. Öncelikle insana dayalı hizmet sunumu söz konusu olduğundan ...
Genel olarak otel işletmelerini etkileyen sorunlar: Doğu Anadolu bölgesinde bulunan otel işletmelerine yönelik bir uygulama
(2018-08-06)
Otel işletmeleri temelde modern işletmeciliğin kuralları ile yönetilse de, sektörün kendine has özellikleri otel işletmeciliğine farklı nitelikler katmaktadır. Öncelikle insana dayalı hizmet sunumu söz konusu olduğundan ...
Algılanan hizmet kalitesi ile davranışsal niyet arasındaki ilişkide müşteri memnuniyetinin rolü: Kış koridorunda bir uygulama
(2018-08-06)
Hizmet kalitesi, müşteri memnuniyeti ve davranışsal niyeti anlayabilmek ve açıklayabilmek için birçok araştırma yapılmış ve sonucun müşterilerin başlangıçta işletmeden bekledikleri hizmetin gerçekleşip gerçekleşmediği ...
Genel olarak otel işletmelerini etkileyen sorunlar: Doğu Anadolu bölgesinde bulunan otel işletmelerine yönelik bir uygulama
(2018-08-06)
Otel işletmeleri temelde modern işletmeciliğin kuralları ile yönetilse de, sektörün kendine has özellikleri otel işletmeciliğine farklı nitelikler katmaktadır. Öncelikle insana dayalı hizmet sunumu söz konusu olduğundan ...
Algılanan hizmet kalitesi ile davranışsal niyet arasındaki ilişkide müşteri memnuniyetinin rolü: Kış koridorunda bir uygulama
(2018-08-06)
Hizmet kalitesi, müşteri memnuniyeti ve davranışsal niyeti anlayabilmek ve açıklayabilmek için birçok araştırma yapılmış ve sonucun müşterilerin başlangıçta işletmeden bekledikleri hizmetin gerçekleşip gerçekleşmediği ...