Search
Now showing items 1-2 of 2
Biyoloji öğretiminde beyin temelli öğrenmenin ilköğretim öğrencilerinin akademik başarısına etkisi
(2019-10-25)
Amaç: Bu araştırmanın amacı fen bilimleri dersinde biyoloji konularının beyin temelli öğrenme kuramı ile öğretilmesinin 6.sınıf öğrencilerinin akademik başarısına etkisini belirlemektir. Yöntem: Araştırmada, yarı deneysel ...
İlköğretim ikinci kademede fen ve teknoloji dersinde öğrenme amaçlı yazma aktivitelerinde kullanılan modsal betimlemelerin akademik başarıya etkisi
(2018-08-06)
Bu çalışmada, öğrenme amaçlı yazma aktiviteleri içinde modsal betimlemelerin kombinasyonunun öğrenmeye etkisi araştırılmıştır. Araştırma zayıf deneysel bir araştırma olup karşılaştırma gruplarına ön-test ve son-test ...