English language teachers in the movies: Focus on pedagogy and teacher identity
dc.contributor.advisor | Arıkan, Arda | |
dc.contributor.author | Civelek Kazanci, Banu | |
dc.date.accessioned | 2020-12-03T09:29:32Z | |
dc.date.available | 2020-12-03T09:29:32Z | |
dc.date.submitted | 2017 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/40308 | |
dc.description.abstract | Bu çalışma İngilizce öğretmenlerinin popüler filmlerde nasıl yansıtıldığını araştırmaktadır. İngiliz dili öğretimi alanına medyada İngiliz dili öğretmenlerinin toplumdaki eğitimci bireyler olarak nasıl temsil edildiği ve bu temsillerin öğretmen eğitiminde nasıl etkili olabileceği konusunda veri sağlamaktadır. Analizler sonucunda filmlerdeki İngilizce öğretmenlerinin bazı ortak özelliklere sahip oldukları ortaya çıkmıştır. Bilhassa sınıf yönetimi, pedagoji ve öğretmenlerin öğrenciler, ebeveynler ve okul yöneticileriyle olan ilişkilerinde bu ortak özelliklerden söz etmek mümkündür. İncelenen filmlerde öğretmenler benzer kişisel özellikler ve tutumlar ile tasvir edilmiştir. | |
dc.description.abstract | This study examines the representations of English language teachers in popular films. The focus of the study is on English language teachers and how their depictions relate to the many facets of pedagogy and teacher identity. As such, the study provides data to the field of English language teaching regarding how the media depicts English language teachers as educational beings in society and how these depictions may impact the teacher education process. Analysis of the data revealed that English language teachers in the movies possess certain common personality traits and attitudes, which may be discussed in terms of classroom management, pedagogy, and their relationships with students, parents, and principals. | en_US |
dc.language | English | |
dc.language.iso | en | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.subject | Sahne ve Görüntü Sanatları | tr_TR |
dc.subject | Performing and Visual Arts | en_US |
dc.title | English language teachers in the movies: Focus on pedagogy and teacher identity | |
dc.title.alternative | Filmlerde ingilizce öğretmeni: Pedagoji ve öğretmenliği üzerine bir çalışma | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Teachers | |
dc.subject.ytm | English | |
dc.subject.ytm | Pedagogy | |
dc.subject.ytm | Language teaching | |
dc.subject.ytm | Foreign language teaching | |
dc.subject.ytm | Foreign language teaching | |
dc.subject.ytm | Film | |
dc.subject.ytm | Cinema | |
dc.subject.ytm | Personal specifications | |
dc.identifier.yokid | 10160028 | |
dc.publisher.institute | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 471773 | |
dc.description.pages | 146 | |
dc.publisher.discipline | İngilizce Öğretmenliği Bilim Dalı |