Show simple item record

dc.contributor.advisorKırçova, İbrahim
dc.contributor.authorCoşkun, Murat
dc.date.accessioned2020-12-29T11:17:15Z
dc.date.available2020-12-29T11:17:15Z
dc.date.submitted2002
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/399104
dc.description.abstractÖZET E-İşletme' nin gerekliliği konusundaki herhangi bir şüphe, konunun aciliyetinin artması nedeniyle çabucak zihinlerden silinmektedir. Dünyanın her yerinde her endüstrideki şirketler, eğer günümüz ortamında başarılı bir şekilde rekabet etmek istiyorlarsa, basitçe E-İşletme yetenekleri geliştirmeleri gerektiğini biliyorlar. E-İşletme' nin bir seçenek değil, hayatta kalma sorunu olduğunu çabucak anlamış durumdalar. Bu anlayış, E-İşletme teknolojisine doğru uyarlamaların sayısını geometrik orantılı olarak büyütmektir. Yine de, tüm çeşitlerdeki örgütler gerçek çok kanallı E-İşletme' yi ararken ve böylece gelirlerinde, çalışan verimliliğinde ve müşteri tatmininde büyük artışlar sağlamaya çalışırken, bu tezin onların değişim süreçlerine yapabileceği katkı çok da büyük olmayabilir. Örgütlerin gerçek deneyimlerine dayanan belirli tam ve anlamlı rehberliğin eksikliği, bu dönüşümü zorlu yapmaktadır. E-İşletme örgüt yapısının ilk uygulayıcıları, yollarını genellikle deneme yanılma yoluyla buluyorlardı. İyi haber ise, bunlar dikkatlice incelenip üzerinde çalışıldıkça, ortak yanlarının farklılıklarından daha çok olduğunun görülmesidir.
dc.description.abstractXI ABSTRACT Any doubts about the need to embrace E-Business are quickly vanishing: with increasing urgency, organisations in all industries and in every part of the globe are now recocnizing that if they are to successfully compete in today's environment, they simply must develop E- Business capabilities. They are quickly realizing that E-Business is not an option, it is a matter of survival. This recognition is driving the adapdation of E-Business technology at an exponential rate. Nonetheless, while organisations of all types seek to become true, multichannel E-Businesses and thereby derive dramatic increases in revenues, employee productivity, and customer satisfaction, little has been written to help guide their transformation process. There is particularly profound lack of insightful guidance based on organisations' actual experiences in making this challenging transformation. Early adapters of E-Business have in large measure been pioneers, finding their way through a process of trial and error. The good news is that when they are dissected and examined, all of these successful projects have more commonalities than differences.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titlePazarlama organizasyonundan elektronik İş yapan pazarlama organizasyonuna dönüşüm
dc.title.alternativeTransformation through classical marketing organization to e-business marketing organization
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmTicket sell
dc.subject.ytmTransformation
dc.subject.ytmInternet
dc.subject.ytmTurkish Airlines
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmElectronic business
dc.subject.ytmElectronic commerce
dc.identifier.yokid116519
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityYILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid113749
dc.description.pages204
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess