Bir yazma dersi izlence dökümündeki becerilerin seçilmesinde gereksinim çözümlemesi kullanımı ve bir uygulama: Yıldız Teknik Üniversitesi ll. sınıf öğrencilerinin İngilizce yazma gereksinimlerinin belirlenmesi
dc.contributor.advisor | Erözden, Aybars | |
dc.contributor.author | Başaran, İlhan | |
dc.date.accessioned | 2020-12-29T11:16:40Z | |
dc.date.available | 2020-12-29T11:16:40Z | |
dc.date.submitted | 2003 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/398980 | |
dc.description.abstract | oz Bu çalışma Yıldız teknik Üniversitesinde İngilizce Yazma dersi için yapılmış bir gereksinim çözümlemesidir. Üniversitedeki öğrenciler arasından, ileriki yıllarda İngilizce yazma dersi görecek olan 1. sınıf öğrencileri ve belirli yazma beceri, alt-beceri ve tekniklerinin öğretildiği zorunlu İngilizce yazma dersini zaten almış olan 2. sınıf öğrencileri erek kitle olarak seçilmiştir. Ayrıca, düşünce ve yorumlarıyla bu çalışmanın amacına büyük katkı sağlayacağı düşünülen yazma dersi veren Öğretim elemanları da çalışma kapsamına alınmıştır. Bu gereksinim çözümlemesi çalışması ile erek öğreniri kitlesi için bir İngilizce Yazma Dersi ön- izlencesi oluşturulmuştur. | |
dc.description.abstract | ABSTRACT This study is based on a need analysis for English writing lessons at Yıldız Technical University. Among the students of the university, the first year students who are going to take the English writing course in the following years and the second year students who have already completed the compulsory English writing course, in which certain writing skills, sub- skills and techniques are taught, were chosen as the target group. Besides, the instructors of Academic Writing Course, whose opinions and thoughts are considered to make great contribution to the objectives of this M.A. study are included in this work. In this study, a proto-syllabus of English Writing Course has been designed for the target learner group. in | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.subject | İngiliz Dili ve Edebiyatı | tr_TR |
dc.subject | English Linguistics and Literature | en_US |
dc.title | Bir yazma dersi izlence dökümündeki becerilerin seçilmesinde gereksinim çözümlemesi kullanımı ve bir uygulama: Yıldız Teknik Üniversitesi ll. sınıf öğrencilerinin İngilizce yazma gereksinimlerinin belirlenmesi | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Diğer | |
dc.subject.ytm | Writing classes | |
dc.subject.ytm | Needs analysis | |
dc.subject.ytm | University students | |
dc.subject.ytm | Universities | |
dc.subject.ytm | Writing skills | |
dc.subject.ytm | English | |
dc.subject.ytm | Foreign language education | |
dc.identifier.yokid | 139473 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 132686 | |
dc.description.pages | 204 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |