Show simple item record

dc.contributor.advisorArslan, Müge
dc.contributor.authorİlze, Yeliz
dc.date.accessioned2020-12-29T11:16:16Z
dc.date.available2020-12-29T11:16:16Z
dc.date.submitted2004
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/398896
dc.description.abstractÖZET Yeni ürün geliştirme işletmelerin hayatta kalabilmeleri ve büyüyebilmeleri için çok önemlidir. İşletmelerin artan rekabete, sürekli değişen tüketici istek ve ihtiyaçlarına cevap verebilmeleri ve hızlı teknolojik gelişmelere ayak uydurabilmesi için yeni ürün geliştirmeleri gerekmektedir. Yeni ürünler işletmelere basan ve rekabet avantajı sağlarlar.Ancak, yeni ürünlerin başarısız olması durumunda, işletme çok büyük zarar görebilir. Bu nedenle bu sürecin çok dikkatli bir şekilde gerçekleştirilmesi gerekir. Bu çalışmada yeni ürünlerde başarıyı sağlayan faktörlere ilişkin bir özet verilmiş ve çeşitli firmaların yeni ürünlerindeki başarı faktörlerini belirlemek için yapılan firma görüşmelerinden bahsedilmiştir. Anahtar kelimeler: Yeni ürün. vııı
dc.description.abstractABSTRACT New product development is very important for firms to live and grow. Firms must develop new products in order to respond to continously changing consumer wants and needs, increasing competition and to follow rapid technological developments. New products provide success and competitive advantage to firms. But if new products are unsuccessful, they cause big harm to firms. Therefore, this process must be followed very carefully. In this study, a summary of factors that drive success in new products is given and the interview conducted with firms in order to see which factors drive success in their new products is mentioned. Keywords: New product. IXen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleYeni ürünlerde başarı faktörleri ve bir uygulama
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid164690
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityYILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid148146
dc.description.pages85
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess